Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

El Matador: Ikke superspennende, og du kunne gjerne ha valgt en litt morsommere farge enn sort. Dessuten ser skjorten for lang ut i ermene.

 

drugis: bilde 1: inn med snippene, men ellers pent! Er dette kordfløyelsblazeren? Liker fargekombinasjonen veldig godt.

Samme gjelder andre bildet, men ville lagt opp ermene et par hakk.

Lenke til kommentar

El Matador: Ikke superspennende, og du kunne gjerne ha valgt en litt morsommere farge enn sort. Dessuten ser skjorten for lang ut i ermene.

 

drugis: bilde 1: inn med snippene, men ellers pent! Er dette kordfløyelsblazeren? Liker fargekombinasjonen veldig godt.

Samme gjelder andre bildet, men ville lagt opp ermene et par hakk.

Det er den berømte blazeren i kordfløyel ja. Takk for tilbakemeldingen.

Lenke til kommentar

Syns kanskje den var litt for lang og i tillegg var passformen helt merkelig som du skriver. Satt greit rundt skuldrene, men fra hoftene og ned var den ihvertfall alt for vid.

Originalt skal den (basert på bilder av den) gå til litt over knærne, så den er litt for lang ja.

Dog kan den ikke være veldig mye smalere nedover, om jeg skal ha god bevegelighet.

 

Awsome pawsome. Men som sagt litt vid nederst.

Får se hva skreddern kan gjøre!

Men må si jeg liker stoffet. Alt i alt en god deal, hadde det ikke vært for behovet for skredderarbeid!

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Den skal ikke være spesielt mye kortere (om man ikke skal følge trender slavisk), men nok til at jeg må finne en skredder som kan få bryne seg på den. Har aldri funnet en frakk som faktisk passer i skuldrene før denne, så må bare ta de utgiftene og trøste meg med at frakken i utgangspunktet var på salg.

Memo til meg selv: Bli god venn med en skredder!

 

Bebeluv: Hva spesifikt tenker du på, som ikke er nevnt? Rundt brystet er den ihvertfall så tight den kan være. Det er først etter der det går litt mer vest.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Et bilde sier mer enn tusen ord. Ser bildene jeg la ut var dårlige, skal prøve så godt jeg kan med flere bilder av frakkene mine.

 

Tight rundt brystet? Enten så er det skjorten din som er tight, eller så er definisjonen av tight forskjellige fra meg til deg. For den ser langt i fra tight ut rundt brystet.

Endret av Bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...