-Jørgen- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nei, de er fra Falke. Ja, tror jeg har konkludert med at jeg liker det til et casual antrekk Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ok, var bare veldig lik farge så jeg tok en råsjanse. Funker absolutt til et casual antrekk ja. SOm noen her før siterte, "A businessman matches his socks to his pants, a gentleman matches his socks to his mood". Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Nemaid jeg har på meg samme par med sokker og jeg har samme sko, hvis det er Loake da Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Stemmer PatShapX Da satser jeg på at komboen er MoV godkjent Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvis jeg ikke hadde sett nickene ved siden av postene, så ville jeg sverget på at det bare var en person som postet i bildetråden. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 De som er mest aktive her har veldig lik stil. Jeg aner ikke hvorfor det ikke er fler med feks streetwear stil som poster. KongKake har dog postet en del kule antrekk da. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Liker det godt Pat, men jeg får ikke sett bra nok blde av den midterste genseren til å si om jeg liker den eller ikke. Pene sløyfer! Hvor er half-zipen fra? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Takk. Både halz-zipen og den i midten er fra The Player. Teit navn, men de har en del fint der. Ja, bildene suger, må få kjøpt meg ett kompaktkamera snart. Prøvde å ta ett bedre bildet av den, men blir ikke noe særlig. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Damn, folks! Dere har postet mye bra her mens jeg har vært ute i skogen på øvelse! Me like Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Tommel opp Patrick! Milanjo: Fin skjorte! Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 fiskebollebiff: Alt utenom skjorte nr. 2 er for min del. Spesielt jakken! Nemaid og Pat: Liker det. Milanjo: Skjorten er pen, men hvis det er den det står "regular fit" inni er passformen litt vid, i alle fall for meg. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Mye pent nå i det siste! Milanjo: Pen skjorte, men slipset liker jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Milanjo: Skjorten er pen, men hvis det er den det står "regular fit" inni er passformen litt vid, i alle fall for meg. Takker, er regular fit. Passet meg fint, og med "racing-grønn" v-hals og den brune blazeren min (som forøvrig er tilbake fra skredder, fornøyd!) ser det i mine øyne ganske så anstendig ut. Glad jeg har fått meg ei skikkelig bd-skjorte også. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 -drugiS-: Litt vanskelig å se på bildene, men ser ut til at dressen sitter greit. Ikke perfekt, men ikke direkte dårlig heller. Kravetuppene kunne gjerne vært litt lengre slik at de gikk inn under jakkeslagene og slipsknuten manglet imo en fin dimple (pirk prik ). Ser også ut til at slipset strammer på kraven slik at venstre og høyre del av kraven går inn i hverandre. Sånn ellers synes jeg vel hele antrekket var litt kjedelig! Med en navy dress (med litt høyere armhull) eller/og en mer spenstig PS hadde det blitt bedre imo. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Den er navy, men ellers takk for tipsene. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Da så! Den så veldig sort ut ved første øyekast, og jeg har til og med kalibreringsutstyr til monitoren min Kan jo også bare være det at jeg er ekstremt trøtt. Endret 19. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du er unnskyldt. Jeg synes også den ser sort ut på bildene, men den er bare veldig mørk. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg synes også den så litt svart ut. Men, sikkert bedre farger i virkeligheten. Pen dress! Så ut om den satt godt. Kanskje litt simpel skjorte/slips/PS/dres combo, men veldig safe og pen. Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 PatSharpX: likte alt! Milanjo: Likte ikke kragen på skjorta, og enkle røde slips er det kjedeligste jeg vet om. -drugiS-: Liker slipset, men savner en dimple. Greit antrekk, men ikke så lett å si noe om passformen. Lenke til kommentar
EirikBrand Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 lokeland; Hvor er beltet ditt fra? ( http://lokeland.com/bilder/CIMG3371_small.jpg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå