cbfn Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Kommer vel ikke som en bombe hvis den skal brukes sammen med en dyp v-hals t-skjorte... Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Pen jakke med mye historie, fiskebolle! Skjorten fra T&A ser bra ut, men den ene fra Tyrwhit likte jeg ikke, ble altfor mye rot. Den andre virka grei, sett at passformen er god. 3 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Litt lite historie på CT-skjortene, og den med forskjellige striper var ikke særlig pen heller. Ellers var det fint! Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Fin jakke, og greie skjorter. Synes det er finere om man ikke "knepper" igjen knapper på en sjalskrage. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jaken satt godt, skjorten fra Turnbull & Asser ser bra ut, den første fra Charles Thyrwitt var ikke pen, den siste fra Charles Thyrwitt var pent. Hadde for øvrig heller likt å sett fitpic. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Synes det er finere om man ikke "knepper" igjen knapper på en sjalskrage. Sånn jeg har forstått det så skal man kneppe knappen om man popper kragen (for å beskytte seg mot været) så den holder seg oppe, rite? Jeg er enig i de andre Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Skal jeg ikke kneppe igjen knappene hvis jeg ikke har poppet kragen? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Nei, ikke knepp knappene - og om du skal poppe den bør du kunne rettferdiggjøre det ganske godt (det ser ikke så bra ut med poppede krager) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Jeg har som oftest poppa kragen på min challenger - og ser smashings ut Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Går med upoppet krage så lenge det er vær til det:P Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Eventuelt ta på deg skjerf? Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Skal jeg ikke kneppe igjen knappene hvis jeg ikke har poppet kragen? Nei, ikke knepp knappene - og om du skal poppe den bør du kunne rettferdiggjøre det ganske godt (det ser ikke så bra ut med poppede krager) Krager skal alltid poppes... hva ellers tror dere de er til? Jeg har som oftest poppa kragen på min challenger - og ser smashings ut AnewZ har skjønt det. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Eventuelt ta på deg skjerf? På det første bilder har jeg skjerf:) Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Fiskebollebiff: Flott jakke og pen skjorte. Likte genseren også! Første skjorten ser bra ut, den andre likte jeg ikke, men den tredje var fin! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Fine sko, Nemaid! Men... Fargane på sokkane. Not sure if want. Lenke til kommentar
-Jørgen- Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Takk Alliha. Tenkte å prøva noko anna enn svarte sokkar for ein gongs skuld. Litt usikker på om det fungerar til eit casual antrekk. Fargane er forøvrig litt blasse grunna dårleg mobilkamera. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 PRL-sokker? Tror jeg har like. Er bare morsomt å variere på sokkefargene. Pene sko! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå