Xtra Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Angående skjortene synes jeg også de var helt grei, dog likte jeg ikke den i midten. Har forøvrig kjøpt nesten lik skjorte, da den blå og den lilla skjorten. Litt skeptisk til sistnevnte, men jeg fikk begge to for 400 kr og jeg syntes de så ok ut. Passformen var også kurant. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) KongKake: Ikke for å være pirkete, men siden du allerede vet hva som må gjøres med den hadde det jo vært litt bedre å ventet med å poste bilde av den til det faktisk er gjort! Uansett ser det helt kurant ut nå, og vil garantert ser enda bedre ut når den er lagt opp. Stoffet ser ikke kjempepent ut imo, men etter hva jeg har erfart er det et sted hvor Cheap Monday sparer en del. Uansett er det lite bedre å finne til den prisen! Har jo selv 2 bukser fra Cheap Monday, rett og slett fordi de er så dirty cheap. Endret 15. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Tja, du har et poeng. Men følte bare for å slenge opp et bilde siden det er så lenge siden sist. Skoene er forresten bare noen random seiler-sko jeg slang på meg for å ha på meg noe. Har hatt de liggende siden i høst da Eurosko i Tønsberg skulle selge ut hele butikken. Var satt ned fra 800 elns til 100,- så da måtte jeg slå til. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skoa la jeg faktisk ikke merke til før du nevnte det! Men de ser absolutt kurante ut de, men liker ikke den hvite sålen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skoa la jeg faktisk ikke merke til før du nevnte det! Men de ser absolutt kurante ut de, men liker ikke den hvite sålen. Du liker ikke den hvite sålen? Du vet de fleste seilersko har det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Den blå skjorten var helt grei, men de to andre hadde forferdelig stygge farger. Og hvit sløyfe? Planer om å bruke kjole og hvitt i nærmeste fremtid? Kjøpt inn til Sensation White. Skal mest sannsynlig brukes der Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Ser kurant ut det Chuck, men bretten på skjorten er vel i det største laget. Ellers fint antrekk. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Syns oppbretten på armene var litt rar, vet ikke helt om det er fargen på skjorta som gjør det eller hva det er, men ellers så det bra ut! Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hvordan i all verden er det du har brettet skjorten? Også en god prestasjon å få en button-downkrage utenfor genseren, men ellers fint. Dog litt vel sommerlig for denne årstiden. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Nå tok jeg bildet kjapt så bare dro skjorten rett opp, hadde håpet at ingen ville legge merke til det. Så at kragen var utenfor på den ene siden nå. Må ha skjedd etter jeg lå litt i sofaen etter jeg kom hjem fra skolen. Får jeg lov til å skylde på det? Endret 16. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Dog litt vel sommerlig for denne årstiden. Jeg tenkte det samme. Selve antrekket er fint, men som nevnt ser det litt vel sommerlig ut. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Skoa la jeg faktisk ikke merke til før du nevnte det! Men de ser absolutt kurante ut de, men liker ikke den hvite sålen. Du liker ikke den hvite sålen? Du vet de fleste seilersko har det? Ja, og det er et av kompleksene jeg har med dem. Har jo selv et par seilersko-ish sko med hvit såle, og de blir ekstremt sjeldent brukt. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Jeg likte det Chuck Bass, men ville brettet ned skjorten og hatt den "vanlig" i stede for. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva er poenget med å brette opp ermene på vinteren? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva er poenget med å brette opp ermene på vinteren? Det kommer jo litt an på temperaturen innendørs da. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Hva er poenget med å brette opp ermene på vinteren? Har ikke minusgrader i huset 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Raste: Oppbretten var mindre pen, ser altfor mye av skjorten. Burde vært mye mindre. Ellers likte jeg ikke fargekombinasjonen mellom buksene og genseren, jeg ville heller hatt et par mørke jeans til, spesielt nå på vinteren. Genseren ser ut til å sitte fint, og fargen er veldig fin. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Thumb up Chuck! :--) Det eneste jeg synes var rart er oppbretten på skjorten. Er enig med de andre om at det kanskje var en litt for sommerlig stil, men jeg må selv innrømme at jeg en solskinnsdag i forrige uke tok på meg beige bukser bare for å få frem litt vårfølelse. Nå er det snø i Bergen igjen, så back to raw denim :--( Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Haha, ser det selv at oppbretten er helt idiotisk harry ut. Men gikk tross alt med det kun inne Endret 16. februar 2011 av Chuck Bass Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. februar 2011 Del Skrevet 17. februar 2011 Føler alt er sagt, så har egentlig ikke mye nytt jeg skulle ha sagt, men: Hvit sløyfe på sensation white!? Altså, det må jo bli helt jævlig varmt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå