cbfn Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jonas: Tørre lepper? 1 Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Litt forkjølet og? Og kjører familien din Volvo? Endret 15. februar 2011 av OlavF 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Eg trur augebryna dine er skeive. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Får vel oppsummere, da: Ja, det lå to søppelbiter på gulvet. Ja, vi kjører Volvo (enn så lenge, men det blir vel OT). Nei, Lypsylene er ikke mine. Det henger mye jakker som er litt for tykke til skapet, så derfor går ikke døren helt igjen. Nei, jeg driver ikke med kirkebrenning, det er en smørekoffert. Og jeg har evnen til å bevege øyenbrynene mine på alle mulig finurlige måter, derav posen på bildet. Og til de som likte det: Takk. 5 Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Jeg likte det veldig godt, Jonas. Tenker meg at jeg kjører noe veldig liknende i morgen Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Damn, folk er observante. Stalkers. Alle sammen! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Får vel oppsummere, da: Ja, det lå to søppelbiter på gulvet. Ja, vi kjører Volvo (enn så lenge, men det blir vel OT). Nei, Lypsylene er ikke mine. Det henger mye jakker som er litt for tykke til skapet, så derfor går ikke døren helt igjen. Nei, jeg driver ikke med kirkebrenning, det er en smørekoffert. Og jeg har evnen til å bevege øyenbrynene mine på alle mulig finurlige måter, derav posen på bildet. Og til de som likte det: Takk. Haha, episk! Fint antrekk forresten. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Likte teppet, jeg Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Chuck Bass bruker ikke pre-tied sløyfer! 1 Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 ^ What he said. Likte heller ikke fargene på skjortene. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Chuck Bass: Ferdigknyttete sløyfer=nei for min del. Ser heller ikke hvordan du kan kombinere en hvit sløyfe til et antrekk uten at det blir formalitetsfeil, ettersom hvit sløyfe bare skal brukes til kjole og hvitt. Skjortene var greie, selv om fargen til den i midten og den til høyre ikke var såå pen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Den blå skjorten var helt grei, men de to andre hadde forferdelig stygge farger. Og hvit sløyfe? Planer om å bruke kjole og hvitt i nærmeste fremtid? Endret 15. februar 2011 av fkm Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Likte ikke skjortene. Liker sjeldent skjorter med såpass mørke og sterke farger. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Likte ikke helt kraven på skjorten til venstre (liker spread bedre). Og for øvrig: Ferdigknytt sløyfe? Det er da virkelig ikke så vanskelig å knyte en sløyfe. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Til og med jeg fikk det til nogenlunde til slutt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Generelt var det meste fail. Likte ingen av skjortene, og fargen på den turkise er helt forferdelig. Hvit sløyfe er nei-nei og det røde PSet er vanskelig å kle. Det hvite lommetørkle er kanskje det eneste jeg kunne brukt. Endret 15. februar 2011 av Christian B 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Hvit pre-tied, Raste?! edit: Var 20 stk foran meg til å nevne det. Jaja. Endret 15. februar 2011 av niko. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Virker ikke som mange er enige med meg, men syns skjortene var fine. Tror ikke jeg ville brukt den rød selv, og den lillae var kanskje litt for mørk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Ville heller valgt OCBD. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Selvfølgelig er det greit å bruke til hverdags. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå