kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Så kjedelig a gitt..... Lenke til kommentar
SML Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Lokeland: Fine ting fikk samme lommebok idag, den lukter helt fantastisk! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Hvem er det som lukter på lommebøkene sine da? 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Nice, lokeland. Og kven kan vel motstå lukta frå ny lær? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ganske mange, faktisk. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jeg lukter på alt jeg kjøper som er laget av skinn 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Hvem er det som lukter på lommebøkene sine da? Jeg Men gjør det bak stengte dører ... vil ikke at noen skal vite om det. Skammen vettu... Edit: For øvrig fornøyd med lommeboka, men min hadde et par ørsmå merker, men ingenting jeg ville lagt merke til om jeg ikke hadde gransket den nøye. Endret 14. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Skal innrømme at jeg måtte lukte på den nå. Ganske god lukt, men blir nok med denne ene gangen. Ruse meg på det gjør jeg ikke Edit: samme her. Finner en liten flekk på baksiden, muligens en på fremsiden, men ingenting inni. Hvis det er alt jeg må leve med for å spare £115 skal jeg kjøpe mer slight seconds. Endret 14. februar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 (endret) Skal innrømme at jeg måtte lukte på den nå. Ganske god lukt, men blir nok med denne ene gangen. Ruse meg på det gjør jeg ikke Aha, visste det Ingen kan motstå lærlukt (eller kaffelukt for den saks skyld)! Edit: samme her. Finner en liten flekk på baksiden, muligens en på fremsiden, men ingenting inni. Hvis det er alt jeg må leve med for å spare £115 skal jeg kjøpe mer slight seconds. Amen! OlavF: Ser bra ut den! Endret 14. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 OlavF: Ser grei ut den, men blir vanskelig å si noe mer når man ikke får sett bilde av den på. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Ungdommen i dag, altså… *riste oppgitt på hodet* Det begynner med at man sniffer lommeboka si, og før man vet ordet av det ender man opp med å tråle akerselva på langs nattestid på jakt etter pusheren sin. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jonas.: Plukk opp søppla di! Ellers fint. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Jonas: Liker det! Enkelt, men pent. Er det v-hals fra PRL i small? BTW: Sorte hansker og bensinkanne (og bandana) ... det ser kanskje ikke helt heldig ut! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Det er ikke en bensinkanne, det er en smørekoffert fra Swix. Jeez, jeg trodde alle nordmenn visste sånt. Forresten, pent Jonas. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 (endret) Har aldri sett en smørekoffert før nå. Why? Jeg er hardcore. Jeg bruker stearin! Men helt seriøst: Det så virkelig ut som ei bensinkanne ved første øyekast. Endret 15. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Hvorfor skulle noen hatt en bensinkanne stående i gangen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 Kirkebrenning er også en sport vet du! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 OlavF: fin skjorte! Jonas: pent antrekk, men du har minst 2 søppelbiter på gulvet, og du har noe som ligger i klem i det ene skapet, for døren lukker seg ikke ordentlig. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. februar 2011 Del Skrevet 15. februar 2011 I alle dager, så mye rart folk henger seg opp i. "Søppel på gulvet" faktisk... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå