Henrik C Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Å kalle det logoflash blir for drøyt. Er en metallplate med tekst på, og jeg er overbevist om at ingen her hadde reagert på den hvis dere hadde sett den i levende live. Lenke til kommentar
Populært innlegg Dorian Gray Skrevet 11. februar 2011 Populært innlegg Del Skrevet 11. februar 2011 Å kalle det logoflash blir for drøyt. Er en metallplate med tekst på, og jeg er overbevist om at ingen her hadde reagert på den hvis dere hadde sett den i levende live. MoV-forumet finnes utelukkende for å gi negativ kritikk. Ingen av jentene som blir postet er pene, alle klærene har småfeil og kunne bli skreddersydd litt mer, knær er for spisse, logoer er for store og knapper er ikke riktig kneppet. Folk piller og flisespikker og er tilbakeholden med skryt - det er rett og slett sånn det er her. Hvorvidt det er sånn det burde være er en helt annen sak, men det er rimelig klart at dette forumet livnærer seg på negativt energi. Det er veldig lett å se på et bilde av Jon Hamm i en skreddersydd dress, si "jeg likte ikke knappene" og deretter føle at man har mer peiling på stil enn Mad Men-stylistene. Og da føler man seg litt kul i en liten halvtime, som satt selveste Don Draper på plass. Det er riktignok ingen andre som tenker det om personen som sier at knærene er for spisse eller ermene en halv millimeter for korte, men vi gjør det likevel. 16 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Spesielt interesserte er spesielt interesserte, uansett hvilken interesse det er snakk om. Film, musikk, klær, u name it. Det du oppfatter som negativ energi kan også oppfattes som ærlighet, noe jeg setter stor pris på med MoV. Ingen vits å gå rundt grøten om man har klare meninger om ting. Det er for eksempel derfor jeg sa min mening om "logoskiltet" på lommeboken rett ut. Edit: Og det du sier om skryt er noe jeg sliter med å forstå. Ser mye skryt her inne, men man må jo gjøre noe riktig for å fortjene det. Milanjo er et flott eksempel. Noburu: Pent! Kraven på skjorten ser dog for stor ut. Endret 11. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noburo. Love it. Særlig slipset. Hva slags skjorte/slips er det? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Takk! Skjorten er en fra Matinique, og slipset fra Hugo Boss Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Liker det, Noburu. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Veldig godkjent for min del Noburu! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Hvilken bukse er det? Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Buksene er Acne Max Raw. De sitter litt løst, men er behagelige å bruke en slapp dag Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Synes de sitter helt fint jeg da. At de ikke er pølseskinn er jo ikke verdens undergang Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Var dei lause? Hm. Trur eg må revurdera buksene mine. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Buksene er Acne Max Raw. De sitter litt løst, men er behagelige å bruke en slapp dag I helvette, hva bruker du på ikke slappe dager da? Kondomer? Brukte faktisk selv max raw i dag, meget gode bukser. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 På slappe dager skal man selvfølgelig bruke onepiece, dette er da klart bevist av majoriteten i Norge Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Buksene er Acne Max Raw. De sitter litt løst, men er behagelige å bruke en slapp dag I helvette, hva bruker du på ikke slappe dager da? Kondomer? Brukte faktisk selv max raw i dag, meget gode bukser. Det gjorde jeg også. Støvlene mine var også mistenkelig like Noburu sine, så jeg liker det jeg ser på ham. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Buksene er Acne Max Raw. De sitter litt løst, men er behagelige å bruke en slapp dag I helvette, hva bruker du på ikke slappe dager da? Kondomer? Brukte faktisk selv max raw i dag, meget gode bukser. Haha, nei Problemet er bare at den tykke denimen får ridebukseformer og rar bakende etcetera siden de ikke sitter helt.. Vanligvis går det i litt slimmere, gjerne mot tight-fit (sucks to be slim, eh?) Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Kallepetrus: Ingen fan av albuegreiene(husker ikke navnet) eller lommene(spesielt de øverste) Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Synes også albuegreiene ødela mye. Tror det kalles patcher? Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Elbowpatches, stemmer. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Eller som vi sier her i Norge; albuelapper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå