Spetz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Litt for mye glor og dilldall på de. Kvalitet og passform kan jeg ikke si noe om da jeg aldri har prøvd Kaporal-jeans. Endret 19. april 2009 av Spetz Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den diskusjonen kan du finne i cafeen. Jeg syns dem ser harry ut. På grunn av alt det ekstra som J&J jeans pleier å ha. Du skjønner hva jeg mener når du trykker her. Men dem har jo selvfølgelig også noen helt cleane bukser, men da kommer det til passformen. Passformen som er bra. Vartfall til meg! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jonas!: Digget jakken. Hva måtte du betale? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Er det Bruuns jakken var det 1200,- Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Hvor er cardiganen i fra? ( Bebe ) Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg både likte og ikke likte det på en gang bebeluv Synes muligens ikke det passet så bra med sort t-skjorte, men med for eksempel hvis hadde det blitt altfor lyst synes jeg... Vet ikke helt hva jeg ville ha gjort annerledes, men alt er tøffe plagg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 H&M. Er du fornøyd med den? Så litt på den tidligere på nettbutikken, men turte ikke bestille. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Takk Jonas. Jeg er fornøyd med den ja. Er som alle andre tynne cardigans. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 ..det er vel ikke snakk om så alt for mange kroner uansett. I forhold til cardiganen syns jeg den så bra ut, men jeg vil gjerne se kombinasjoner med andre bukser og t-skjorter. Uten å kunne sette ord på hvilke, tror jeg cardiganen ville sett bedre ut til noen andre farger. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dere veit det kunne sett bedre ut, men veit ikke hvordan? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Stilige bukser, jeg likte ikke helt fargen på cardiganen og heller ikke at den er helt åpen, men det er en smakssak som alt annet.. ;p Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg syns det var stilig jeg Bebeluv Kanskje du kunne hatt en annen farge på t-shirten, men om du har svarte / røde(samme rødfarge som card.) sko til, så tror jeg ikke at det er krise at t-shirten er svart. Hvite Diesel Jeans ? Hvor har du kjøpt de ? Spørsmålet mitt blir, naturlig nok, hva slags sko har du til det antrekket ? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dere veit det kunne sett bedre ut, men veit ikke hvordan? Hehe, ja Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jonas! Hvor handlet du Bruuns Bazaar jakken din forresten? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Jeg syns det var stilig jeg Bebeluv Kanskje du kunne hatt en annen farge på t-shirten, men om du har svarte / røde(samme rødfarge som card.) sko til, så tror jeg ikke at det er krise at t-shirten er svart. Hvite Diesel Jeans ? Hvor har du kjøpt de ? Spørsmålet mitt blir, naturlig nok, hva slags sko har du til det antrekket ? Så kjedelig som jeg var kjørte jeg enkle Blazer Mid fra Nike. Buksen er fra Volt. Edit: Svarte selvfølgelig. Endret 20. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jonas! Hvor handlet du Bruuns Bazaar jakken din forresten? Det står litt lenger tilbake i tråden, men jeg kjøpte den på Steen og Strøm. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Nice Bebeluv! Synes kombinasjonen med rød cardigan og hvite busker var fet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå