Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den diskusjonen kan du finne i cafeen. Jeg syns dem ser harry ut. På grunn av alt det ekstra som J&J jeans pleier å ha. Du skjønner hva jeg mener når du trykker her. Men dem har jo selvfølgelig også noen helt cleane bukser, men da kommer det til passformen.

Passformen som er bra. Vartfall til meg!

Lenke til kommentar

Jeg både likte og ikke likte det på en gang bebeluv :p Synes muligens ikke det passet så bra med sort t-skjorte, men med for eksempel hvis hadde det blitt altfor lyst synes jeg... Vet ikke helt hva jeg ville ha gjort annerledes, men alt er tøffe plagg :)

Lenke til kommentar

..det er vel ikke snakk om så alt for mange kroner uansett.

I forhold til cardiganen syns jeg den så bra ut, men jeg vil gjerne se kombinasjoner med andre bukser og t-skjorter. Uten å kunne sette ord på hvilke, tror jeg cardiganen ville sett bedre ut til noen andre farger.

Lenke til kommentar

Jeg syns det var stilig jeg Bebeluv :)

Kanskje du kunne hatt en annen farge på t-shirten, men om du har svarte / røde(samme rødfarge som card.) sko til, så tror jeg ikke at det er krise at t-shirten er svart.

Hvite Diesel Jeans ? Hvor har du kjøpt de ?

Spørsmålet mitt blir, naturlig nok, hva slags sko har du til det antrekket ?

Lenke til kommentar
Jeg syns det var stilig jeg Bebeluv :)

Kanskje du kunne hatt en annen farge på t-shirten, men om du har svarte / røde(samme rødfarge som card.) sko til, så tror jeg ikke at det er krise at t-shirten er svart.

Hvite Diesel Jeans ? Hvor har du kjøpt de ?

Spørsmålet mitt blir, naturlig nok, hva slags sko har du til det antrekket ?

Så kjedelig som jeg var kjørte jeg enkle Blazer Mid fra Nike. Buksen er fra Volt.

Edit: Svarte selvfølgelig.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...