Vowels Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Mye epleflash, fin lommebok da Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Bombe at en som går på BI har Mac Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 OlavF: Grei lommebok, og grei farge, men for logoflash for min smak. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Herregud, ikke overdriv den logofrykten da. Logoen var forsvinnende liten. Jeg likte lommeboken. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hvis jenter får ha sånne så er vel en logo her og der kosher. Ikke at jeg er megafan av ToS, men whatever. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Du tuller fkm? "Forsvinnende liten"? Endret 10. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Du tuller fkm? "Forsvinnende liten"? Nei, jeg tuller ikke. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Forsvinnende liten var den ikke, men den var ikke veldig dominerende nei. Synes den ga et stilig touch på lommeboka, som så helt brukbar ut i seg selv Når jeg ser på bildet igjen så kunne logoen kanskje vært en smule mindre, optimalt sett. Det var ikke akkurat logoen i seg selv jeg likte, men jeg likte at det var noe som brøt litt med skinnet. Kunne vært noe enn en logo også, for den saks skyld. Endret 10. februar 2011 av Sir-Andy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå er det uansett forskjell på en logo som er på lommeboka som forhåpentligvis er i lomma, og en logo som er på brystet. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 En logo på en egen metallplate er alt annet enn "forsvinnende liten". En logo trykt inn i læret er helt fint imo, men synes metallplaten med logoen ble litt i overkant. Bebeluv: Ser poenget ditt, men den forsvinner jo ikke av den grunn! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Nå er det uansett forskjell på en logo som er på lommeboka som forhåpentligvis er i lomma, og en logo som er på brystet. QFT. Ikke er det bilde av en krokodille eller noe heller, det er en skrift. Selv kassedamen vil ikke se at det er Tiger Of Sweden som står der engang når man tar ut kortet. "Logoflash" hysteriet her inne er ganske så drøyt Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Dagens visdomsord fra bebe Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Nå er det uansett forskjell på en logo som er på lommeboka som forhåpentligvis er i lomma, og en logo som er på brystet. QFT. Ikke er det bilde av en krokodille eller noe heller, det er en skrift. Selv kassedamen vil ikke se at det er Tiger Of Sweden som står der engang når man tar ut kortet. "Logoflash" hysteriet her inne er ganske så drøyt Hysteri og hysteri. Selv synes jeg bare ikke det var spesielt pent med logoen på en så stor metallplate. Lommeboken i seg selv er derimot pen imo. Men det finnes mange andre bedre alternativer uten en like "flashy" logo, og ville heller valgt det, av estetiske og prinsipielle grunner. Endret 10. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Har denne i svart, og den er akkurat logoflash nok. ^^ edit: Dvs, ikke med det dyret på, men samme størrelse. Endret 10. februar 2011 av Dorian Gray Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Skulle akkurat til å si at et lite merke nede i hjørnet hadde vært det peneste.. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Syns lommeboken var grei, men noe ala det Dorian Gray postet er penere. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Pen lommebok. Synes personlig ikke det er logoflash. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Eg syns faktisk det var heilt grei logoflash, i og med at det gav lommeboka ein fin detalj. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Bombe at en som går på BI har Mac Haha, tenkte det samme. BI, Macbook og ToS-lommebok. Det ble litt "mye" for meg. Syns postbanken-lommeboka mi er like fin (hah). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Får man sånn studentbevis når man går på BI? Får vurdere det. Fin lommebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå