Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsvinnende liten var den ikke, men den var ikke veldig dominerende nei. Synes den ga et stilig touch på lommeboka, som så helt brukbar ut i seg selv :)

 

Når jeg ser på bildet igjen så kunne logoen kanskje vært en smule mindre, optimalt sett. Det var ikke akkurat logoen i seg selv jeg likte, men jeg likte at det var noe som brøt litt med skinnet. Kunne vært noe enn en logo også, for den saks skyld.

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

Nå er det uansett forskjell på en logo som er på lommeboka som forhåpentligvis er i lomma, og en logo som er på brystet.

 

QFT. Ikke er det bilde av en krokodille eller noe heller, det er en skrift. Selv kassedamen vil ikke se at det er Tiger Of Sweden som står der engang når man tar ut kortet. "Logoflash" hysteriet her inne er ganske så drøyt :p

Lenke til kommentar

Nå er det uansett forskjell på en logo som er på lommeboka som forhåpentligvis er i lomma, og en logo som er på brystet.

 

QFT. Ikke er det bilde av en krokodille eller noe heller, det er en skrift. Selv kassedamen vil ikke se at det er Tiger Of Sweden som står der engang når man tar ut kortet. "Logoflash" hysteriet her inne er ganske så drøyt :p

Hysteri og hysteri.

Selv synes jeg bare ikke det var spesielt pent med logoen på en så stor metallplate. Lommeboken i seg selv er derimot pen imo. Men det finnes mange andre bedre alternativer uten en like "flashy" logo, og ville heller valgt det, av estetiske og prinsipielle grunner.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...