henrikwl Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Sakset fra en random slipsknute-diskusjon: "...de aller fleste som prøver seg på en Windsor-knute eller noe annet i den gata, ender opp med å se ut som en fotballspiller. Det er ikke bra." Og, for balansens skyld, motsvaret: "Det er nesten like ille å ha en vid krage med en ynkelig liten overstrammet four-in-hand som å se ut som en fotballspiller.." Mye sterke følelser ute og går når det gjelder slips, merker jeg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 UMULIG å se noe på bildene dine, Barbour. 1 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Kommer noen nye, måtte bare flytte speilet til ett lysere rom. Edit. Der nye bilder. Endret 10. februar 2011 av Schjellin Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg har mye dårligere skjeggvekst enn deg, lokeland, men nå er jeg nesten glad for at jeg har nærmere null enn det du har. Barber så snart som mulig. Jeg likte skjortene. @Schjellin: Synes ikke den passet helt. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Hva som ikke passet da? Lengden på selve jakken eller? Glemte å ta på den nederste knappen også, så den ble litt baggy nederst der. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Den nederste knappen trengs ikke å kneppe igjen. Det har uansett ikke så stor effekt på passformen rundt brystet. Men ser ikke altfor galt ut, men kunne nok ha gått ned en størrelse. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Buksa derimot ser det værre ut med Hvilken str bestillte du i jakka? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg tror du med fordel kunne gått ned en størrelse. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg syns egentlig den sitter kurant, den ser ikke for stor ut. Nå kjenner ikke jeg størrelsene til Barbour så godt, men tror kanskje en størrelse mindre hadde blitt litt kort. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Barbour sine quilted er ganske lange, selv i small. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Min liddesdale er small, og jeg er 188 og veier 90 kg, så man kan trygt si at Barbour er store i størrelsene. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 (endret) Personlig må jeg vel gå for XS evt kanskje XXS jeg da. Er det noen modell å anbefale til en tynn kar som meg? Endret 10. februar 2011 av PatSharpX Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Min liddesdale er small, og jeg er 188 og veier 90 kg, så man kan trygt si at Barbour er store i størrelsene. Såppas ja, jeg er 185 veier 70 kg. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg syns egentlig den sitter kurant, den ser ikke for stor ut. Nå kjenner ikke jeg størrelsene til Barbour så godt, men tror kanskje en størrelse mindre hadde blitt litt kort. Det var egentlig det jeg var redd for at den så for stor ut. Så det var fint å høre at den ikke så for stor ut, men det er ikke sikkert alle deler det synspunktet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Personlig må jeg vel gå for XS evt kanskje XXS jeg da. Er det noen modell å anbefale til en tynn kar som meg? Nei, du kan ikke bruke XS eller XXS, for ermene kommer til å bli for korte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Mener å huske at Kavinsky har XS, men mulig jeg husker feil. Fant denne siden. Så er vel bare å lete etter målebåndet da. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Han har xs ja, men du er jo høyere enn han er. Jeg ville hvertfall ikke tatt sjansen på å bestille noe mindre enn S uten å hvertfall prøve det på først. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 OlavF: Litt for logoflash for min del, men ellers en pen lommebok imo! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå