Alliha Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Eg får fortsatt små bilete? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Flyttet bildene til lokeland.com, så nå burde det se riktig ut! Virkelig sær greie det der. Her så alt fint ut, og linket til riktig fil. Tror ikke det er det at bildr.no ikke liker hotlinking, ettersom det ville stridd litt imot konseptet deres. Alliha: Slik ser der ut hos meg nå: Endret 9. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sjå det, ja. Ser bra ut, men er ikkje heilt glad i slike knappar på skjortekragen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Fin skjorte lokeland! Bildr.no er forresten en drittside uten like, bruk heller forumets opplastningsfunksjon eller Photobucket. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Sjå det, ja. Ser bra ut, men er ikkje heilt glad i slike knappar på skjortekragen. Button-down! Doller meg så og si aldri opp, så da blir det som regel bare casual skjorter og dermed button-down. Fin skjorte lokeland! Bildr.no er forresten en drittside uten like, bruk heller forumets opplastningsfunksjon eller Photobucket. Har merket det =/ Skal finne andre løsninger neste gang! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skjorten virka bra den, men er jo vanskelig å se hvordan den sitter når du har genser over 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Den sitter eksakt likt som forrige skjorte, så gadd bare ikke ta bildet av det Skal for øvrig rake vekk skjegget nå. Endret 9. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Synes det beltet blir litt feil. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Skal være enig der, var kanskje ikke en gullkombo. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Enig på beltet, og vil gjerne se et bilde med bare skjorta. Edit: Men digger fargen på skjorta, buksa, genseren og slipset. Endret 9. februar 2011 av Christian B Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Tar et bilde av den i morgen Lenke til kommentar
SML Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lokeland: Liker fargekombinasjonen, spesielt slipset men er ikke noe fan av slips til button down skjorter. Så du skrev at du skal fjerne "skjegget", for det er for å si det mildt, lite fint! Beltet passet ikke inn i antrekket, synes selv at D-ring belter er forebeholdt sommeren. For seg selv er det jo i og for seg fint. Fin klokke, merke og modell? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Beltet passet ikke inn, og jeg er ikke så glad i de rosa stripene på slipset. Resten var meget pent. Det var noe snakk om knappeplasseringen på button down skjortene til moderntailor.com for en stund siden. Hva var det og sendte du melding til de for å fikse det på denne skjorten? Jeg vurderer å bestille en testsjorte derfra. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Liker skjorte/genser kombinasjonen! Du er den første jeg har sett bilde av som har mindre skjeggvekst enn meg, trodde ikke en slik perosn fantes! hahaha Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Lokeland: Liker fargekombinasjonen, spesielt slipset men er ikke noe fan av slips til button down skjorter. Så du skrev at du skal fjerne "skjegget", for det er for å si det mildt, lite fint! Beltet passet ikke inn i antrekket, synes selv at D-ring belter er forebeholdt sommeren. For seg selv er det jo i og for seg fint. Fin klokke, merke og modell? Ettersom jeg ikke er helt i form og derfor aldri er ute har jeg en stygg tendens til å droppe barbering. Klokken er en Certina DS Podium - den eneste med lenke som passer håndleddet mitt da jeg var på leiting etter 18-årspresang! Litt av tanken bak stoffbeltet med D-ringer var faktisk det fine været og følelsen av å savne sommeren. Kan jo drømme litt? Beltet passet ikke inn, og jeg er ikke så glad i de rosa stripene på slipset. Resten var meget pent. Det var noe snakk om knappeplasseringen på button down skjortene til moderntailor.com for en stund siden. Hva var det og sendte du melding til de for å fikse det på denne skjorten? Jeg vurderer å bestille en testsjorte derfra. Jeg ber dem bare om å flytte knappene litt innover og litt oppover i kommentarfeltet under bestillingen, men glemte av det med denne skjorta. Hamar17: Du skulle bare visst Endret 9. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Gjennomsiktig genser? Men ellers bra, lokeland. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 En smule, ja. Har til gode å finne noe annet til 100kr La for øvrig til bilde av skjorten for seg selv. Ettersom det er en casual skjorte er den ikke akkurat et pølseskinn, men jeg kan danse macarena-dansen når jeg har på skjorta mi - det vet jeg om mange som ikke kan! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Liker skjorte/genser kombinasjonen! Du er den første jeg har sett bilde av som har mindre skjeggvekst enn meg, trodde ikke en slik perosn fantes! hahaha Møt meg, så får du møte en med enda mindre skjeggvekst. Til gjengjeld vokser sideburnsa en del fortere enn det skjegget jeg vil ha. Forresten, jeg likte det veldig godt lokeland! Endret 9. februar 2011 av KongKake Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Button-down! Doller meg så og si aldri opp, så da blir det som regel bare casual skjorter og dermed button-down. Har du prøvd sånn hidden button-down noen gang? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Nei, er det noen som bruker det egentlig..? Har liksom aldri sett det. Endret 9. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå