Bebeluv Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skjorten er jo fra J.Lindeberg og om alt ble kjøpt samtidig, så tviler jeg på at det er fra utlandet. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Haha, skulle du ha sett. Burde vell kanskje ha lagt merke til det når jeg så bildet den første gangen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg holder en knapp på kjøp fra SF jeg, ihvertfall hvis alt er kjøpt samlet. J. Lindeberg selges i USA, og det dukker vel opp et par på SF en gang i blant. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Genserne er fra SF, skjorten fra S&S. Dukker sikkert opp i et antrekk etter hvert, så de som ville se fit-pics får det da. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jøss. J.Lindeberg på SF faktisk, ikke dårlig. Hvor mye går disse genserne for? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jøss. J.Lindeberg på SF faktisk, ikke dårlig. Hvor mye går disse genserne for? Jeg foreslår at du leser posten til Jonas en gang til, og litt mer nøyaktig denne gangen. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jøss. J.Lindeberg på SF faktisk, ikke dårlig. Hvor mye går disse genserne for? Jeg foreslår at du leser posten til Jonas en gang til, og litt mer nøyaktig denne gangen. Hvilket innlegg refererer du til? Der han skrev at alt kom på 1300,-? Om du tenker på det med J.Lindeberg så var den mer siktet mot Henrik sitt innlegg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ah, da misforsto jeg innlegget ditt. Trodde du var av oppfatningen at Jonas hadde kjøpt skjorten på SF. My bad. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Det var vel ekstremt lett å tolke det i den retningen, så ikke din bad, fkm Har btw selv også sett noen av de svenske merkene på SF, i Streetwear-delen, men aldri J. Lindeberg... Endret 8. februar 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Bare å ta et søk på Lindeberg i SW&D-delen av B&S, så finner man en del poster. Kommer ikke altfor ofte, men det kommer plagg en gang i måneden, minst. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Lokeland: Mulig å få større bilder. Ikke godt å se noe på de frimerkene der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ser vi det samme? Første bildet har jo en oppløsning på 800 x 1044, noe som burde holde i lange baner! Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Her er de 114x140 px ... Noe som ikke blir så stort på 24" og 1920X1200. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 http://bildr.no/image/820487.jpeg http://bildr.no/image/820488.jpeg De ser du vel i riktig størrelse? Men er det bare meg som ser det i riktig størrelse? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Jeg ser bare frimerker. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Ikke legg ut thumbnailen. De er bittesmå. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Du linker til thumbnail, rikitg link er: http://bildr.no/image/820487.jpeg Pen skjorte, hvilket stoff er det? Edit: linkene mine kuker seg òg ... Bare kopier linken i adressefeltet. Kanskje Bildr ikke liker "hotlinking"? Endret 9. februar 2011 av Jude Quinn Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Jeg har ikke lagt ut thumbnails. Det er det som er så merkelig! Jude: Det er jo linken jeg har brukt! =S Stoffet er det jeg nylig la til i erfaringer-delen av Målsøm-tråden. Er meget fornøyd! Endret 9. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Nash Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Høyre klikk -> copy image location -> åpne ny fane -> problem fixed Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Merkelig .. Endret 9. februar 2011 av niko. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå