Mchansern Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Flott lommebok Henrik. Kan jeg spørre hvor mye du måtte ut med? Jeg er på utkikk etter en lignende selv nemlig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Hemmelig! Neida, er fra Malford, og den er satt ned fra £40 til £20. Med SFTIES som promo-kode er det gratis shipping også, og det ender uansett under tollgrensen. Er det de kaller slight seconds, ser ikke noe på bildene, men jeg bryr meg ikke noe om det uansett. Er snakk om en lommebok som får litt juling i blant, blir slengt i jakkelommer og på bord og så videre, så om den ikke ser helt perfekt ut til å begynne med gjør meg absolutt ingenting. Originalpris er £135, så det er bare å kjøre på! Finnes også med rosa og blå sting da. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du kjøpte den med grønne sting ja, jeg tenker å kjøpe en med rosa. Må ha en ny hverdagslommebok. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Jeg synes selv den rosa var penere. Jaja, jeg kjøpte den rosa versjonen. Kostet jo ingenting. Endret 7. februar 2011 av Bebeluv Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Ble et kjøp av den rosa versjonen her også. Synes det er greit å ha det litt moro med farger når lommeboka uansett blir liggende i baklomma nesten hele tiden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fin lommebok. Personlig foretrekker jeg mindre av typen "kortholdere", men det har ikke noe med utseende å gjøre. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lurer på hva proxyen tenker når han på to timer ser tre lommebøker med rosa sting som skal til Norge. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 (endret) Proxyen? Confused. Endret 8. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Lurer på hva proxyen tenker når han på to timer ser fire lommebøker med rosa sting som skal til Norge. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Proxyen? Confused. Malford of London driver også en proxytjeneste. Det er, så vidt jeg vet, et enmannsforetak. Han er også på SF, men jeg kjenner ikke navnet hans der. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Proxyen? Confused. Malford of London driver også en proxytjeneste. Det er, så vidt jeg vet, et enmannsforetak. Han er også på SF, men jeg kjenner ikke navnet hans der. Er klar over det, men man bruker jo ikke proxytjenesten hans når man bestiller en lommebok. Derfor jeg stusset. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Ser ut som de er utsolgt for alt annet enn grønt og blått nå. ^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Skal alle kjøpe lik lommebok som meg nå? Nye Sebago Arlingtons jo. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 E liå det Jonas! Er den gule i kashmir? Ligner veldig på en jeg kjøpte, ser ut til å være samme farge. Uheldigvis ble den litt for liten, så nå har noen andre i familien lagt sin elsk på den. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Den er i kasjmir, ja. Den er forresten ikke helt gul, mer kremhvit. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Fine kjøp. Er det fra RL.com, eller har du kjøpt i butikk? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Er det fra USA + proxy eller jetcarrier som gjør det såpass billig? Hadde trodd det skulle bli dyrere. Men for å være litt saklig igjen, pene kjøp, selv om jeg er litt usikker på den lyse genseren. Ser ikke helt for meg hva den kan kombineres, Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Pene klær og alt det der, men ville gjerne sett dem på, gjerne i kombinasjonene du ønsker å bruke dem. For slik sett er jo en hvilken som helst ensfarget genser pen, passformen derimot.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå