Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ville jeg heller fått dem lagt opp. En brett fungerer ofte på chinos, men ikke på en en ullbukse av den typen. Eller - gud forby - jeans, så er det sagt.

 

Den vil få se langt penere ut om lengden hadde vært korrekt.

Jo da, det er nettopp det, jeg har lagt dem opp. De stopper ca 2 - 3 cm fra bakken, de når meg altså til midten av hælen. Dette er vel riktig lengde, men jeg har sett ganske mange bukser med opprett som jeg synes ser meget bra ut. På en annen side tror jeg nok jeg må revurdere bretten dersom hele MoV snur tommelen ned :p

 

Jonas.: Faktisk enig angående skoene. Jeg fikk plutselig litt dårlig råd, på samme tid trengte jeg noen penere sko. Et par sko på salg var alt jeg kunne ta meg råd til. Jeg skal få kjøpt meg noen skikkelige sko i nærmeste fremtid, økonomien trenger bare litt balanse.

Lenke til kommentar

Liker ikke saddle-sko. Det ser bare ut som om man går med golfsko.

 

Edit: Tror du har misforstått hvordan man gjør det når man bretter opp bukser med press. For det første må bretten enten syes fast eller festes med knapp, og for det andre må buksen presses med oppbretten, slik at pressen blir riktig vei.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Tror du har misforstått hvordan man gjør det når man bretter opp bukser med press. For det første må bretten enten syes fast eller festes med knapp, og for det andre må buksen presses med oppbretten, slik at pressen blir riktig vei.

Du har nok rett, fkm. Jeg tenkte på noe ala dette.

Lenke til kommentar

Karen på ball: Sløyfa satt ikke optimalt (henger liksom litt nede sånn at knappen viser = ikke bra), ellers var det jo greit. Buksa var som du nevnte en cm eller to for lang. Litt kjedelig PS til sløyfa, og imo viste du litt vel mye av den - men det ser for all del ikke værst ut ;)

 

Noburu: Herlig klokke!

Lenke til kommentar

Da hører vi ikke på deg. "Kåt" er mer riktig, i dette tilfellet! :tease:

Herlig, Bebe :)

 

 

Geil,

 

om ikke jeg kler meg som en gammel mann gjør iallefall du det! Heheh.

Hvordan knytter du skjerfene dine? Likte spesielt det blå.

 

Mulig å få det bittelitt bedre forklart? Skjønner ikke helt, men var veldig kult.

 

Hehe :)

 

 

Ellers er det brune er bare en enkelt knute.

 

 

Det blå er såpass stort at det først er brettet dobbelt til halv bredde, så to runder rundt halsen og til sist den lange en runde rundt den korte enden, opp og gjennom. Utrolig godt når det er guffent og blåser.

 

Da hører vi ikke på deg. "Kåt" er mer riktig, i dette tilfellet! :tease:

Herlig, Bebe :)

 

 

Geil,

 

om ikke jeg kler meg som en gammel mann gjør iallefall du det! Heheh.

Hvordan knytter du skjerfene dine? Likte spesielt det blå.

Mulig å få det bittelitt bedre forklart? Skjønte ikke helt, men veldig kult.

Hehe :)

 

 

Ellers er det brune er bare en enkelt knute.

 

 

Det blå er såpass stort at det først er brettet dobbelt til halv bredde, så to runder rundt halsen og til sist den lange en runde rundt den korte enden, opp og gjennom. Utrolig godt når det er guffent og blåser.

 

Hva f*** skjer? Hvertfall, kan du forkalre litt mer hvordan du knøt det blå skjerfet?

Lenke til kommentar

Karen på ball: Sløyfa satt ikke optimalt (henger liksom litt nede sånn at knappen viser = ikke bra), ellers var det jo greit. Buksa var som du nevnte en cm eller to for lang. Litt kjedelig PS til sløyfa, og imo viste du litt vel mye av den - men det ser for all del ikke værst ut ;)

 

Jeg ser det når du sier, faktisk. Har ikke så stort utvalg av ps'er så da ble det ikke den mest spenstige denne gangen.

 

Mumsen: Skoene ser greie ut de, men likte ikke helt glidelåsen på siden...

Lenke til kommentar

Mumse: Lace-ups boots er i utgangspunktet pent, men de var kanskje ikke akkurat et prakteksempel, men ikke direkte stygge heller. Det jeg derimot reagerte på var glidelåsen? Hva i F er poenget med den når man har snøring? Ser det på utrolig mange sko for tiden og det er det verste tullet jeg noen gang har sett. Det gir jo ingen mening.

Når du skal bruke de håper jeg for guds skyld du drar buksa over de. Ja, Jan Thomas ville nok sagt det motsatte, men å høre på han når det kommer til klær og stil er som å høre på en rosablogger om programmering.

Generelt vil jeg anbefale å se andre steder enn J&J, spesielt når det kommer til sko. Det jeg har hørt fra venner og bekjente er ikke veldig positivt, uten at jeg selv har et par sko fra J&J.

Det behøver ikke være dyrt, det handler bare om å benytte seg av salg og kanskje kjøpe brukt og være litt kreativ.

Lenke til kommentar

Mumse: De kan se kule ut om du kombinerer dem riktig. I motsetning til lokeland her, som reagerer på at glidelåsen er der i det hele tatt, synes jeg det var litt rart at den var buet... Angående glidelås på slike boots kan jeg forstå, da jeg selv har et par fra Timberland, og de er helt umulige å få på seg uten glidelåsen...

Lenke til kommentar

Takker for innspill! Nå som det er påpekt så ser jeg i grunn hva det menes med glidelåsen. Man lærer så lenge man lever, hehe.

Skoene vil heller ikke bli brukt til random antrekk, bare når de vil passe inn med resten. Noe jeg forhåpentligvis vil lettere klare å se etterhvert som jeg lærer mer her inne :)

 

Noen tips til hvor man bør gå og se etter sko neste gang? Ser det blir nevnt brukt her, da er det vel Uff og Fretex som gjelder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...