Lekr Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 geil: Likte slipset og det første skjerfet (det andre var greit), men jakka synes jeg var helt forferdelig Du ser mye eldre ut med den jakka, uten at jeg tror eldre mennesker ville kledd den nevneverdig bedre. 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Geil (btw, er navnet fra minneprodusenten? Har alltid lurt på det) ser badass ut! Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 fkm: takker Lekr: jeg har mad swagger, så jeg klarer meg Den ser også langt bedre ut i levende live, men alle tilbakemeldinger mottas. lokeland: hyggelig, takk! Heter Geir, det ble veldig fort geil i mine glade dager i Turbojugend. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Damnit, min versjon hadde vært mye kulere! Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Ser bra ut geil. Yngre dager i Turbojugend? De har jeg også Geil betyr vel "digg", "rått" eller noe i den dur på tysk, selv om Googe Translate gir meg "kåt". Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da hører vi ikke på deg. "Kåt" er mer riktig, i dette tilfellet! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Geil, om ikke jeg kler meg som en gammel mann gjør iallefall du det! Heheh. Hvordan knytter du skjerfene dine? Likte spesielt det blå. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) olelovold: Desert bootsene ser bra ut de! Men kan vel være litt tricky å kombinere i antrekk pga. fargen? Har kun ett par blå sko (også semsket) og det fant fort ut at det ikke skulle bli så enkelt å kombinere det i antrekk. Endret 4. februar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Hehe, ja, det er et poeng. Tenkte faktisk ikke på det før etter jeg kjøpte dem (tilbud, halv pris - ty), men satser på at jeg finner akseptable løsninger. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Pene sko. Hvor ble de kjøpt? Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Kjøpte dem på Capone i Molde. Skoene er av denne typen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Så bedre ut på bildet ditt enn hos Heppo. Litt vanskelig farge kanskje, men de er fine! Du får poste litt bilder der du bruker de med noe annet, hadde vært spennende å se. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Liker de jeg også, men fargen var nok grunnen til at jeg heller kjøpte de brune De blå er nok litt friskere da, men vanskeligere å kombinere som sagt. Lenke til kommentar
geil Skrevet 4. februar 2011 Del Skrevet 4. februar 2011 Da hører vi ikke på deg. "Kåt" er mer riktig, i dette tilfellet! Herlig, Bebe Geil, om ikke jeg kler meg som en gammel mann gjør iallefall du det! Heheh. Hvordan knytter du skjerfene dine? Likte spesielt det blå. Hehe Ellers er det brune er bare en enkelt knute. Det blå er såpass stort at det først er brettet dobbelt til halv bredde, så to runder rundt halsen og til sist den lange en runde rundt den korte enden, opp og gjennom. Utrolig godt når det er guffent og blåser. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Coa: Looking good! Litt usikker på bretten på buksen, men ellers så det imo ut som en fint og enkelt antrekk. Lenke til kommentar
geil Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Enig ang bretten, og jeg tror jeg ville åpnet en knapp nederst på cardiganen. Men ellers et pent antrekk Coa. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Buksene var ikke helt heldige mtp. bretten, men ellers ser det fint ut! Litt merkelig med én messingknapp på cardiganen, jeg ville nok hatt alle i samme farge. Men småpirk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Takker for alle kommentarer Angående bretten så følte jeg at bena ble litt lange. De rakk dit de skulle, men det ble litt pløsete nederst. Bretten var kanskje ikke den beste, men jeg tror det kan se bra ut med. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Liker det jeg ser, Coa! Det småpirket jeg ser er allerede tatt av andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå