Bebeluv Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Blir bedre om du tar bilde forfra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Altså, jeg regner med at du vil ha kommentarer på passformen, ettersom resten av antrekket er meget ordinært. Da hadde det vært greit med et bilde hvor man faktisk ser hvordan dressen passer. Rett forfra. Med armene hengende ned. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Pent, bebe! Hva slags half-zip og sko er det? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 H&M x Jimmy Choo og Ralph Lauren, med forbehold om at jeg husker riktig. Orker ikke sjekke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Stemmer det, fkm. Hvordan ser du at det er RL forresten? Veldig vanskelig å se på skjermen min i hvertfall. Skjorten er fra Charles Tyrwhitt om noen skulle lure på det. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ser det ganske tydelig på første bildet, ihvertfall hos meg. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Stemmer det, fkm. Hvordan ser du at det er RL forresten? Veldig vanskelig å se på skjermen min i hvertfall. Skjorten er fra Charles Tyrwhitt om noen skulle lure på det. Jeg bare gjettet. Er buksen tilfeldigvis fra Acne? I så fall hadde vi på oss nøyaktig det samme, bortsett fra at min genser var grå Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Likar slipset skjerfet på siste bildet, geil. edit: hoisann, her skriv ein fortare enn ein tenkar. :!: Endret 3. februar 2011 av Alliha Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Likte det, Geil. Kan jeg av ren nysgjerrighet spørre deg om alderen din? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har vært veldig mye bra her i det siste! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Tipper Geil er 26, og jeg er sykt god til å gjette Men likte det! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Stemmer det, fkm. Hvordan ser du at det er RL forresten? Veldig vanskelig å se på skjermen min i hvertfall. Skjorten er fra Charles Tyrwhitt om noen skulle lure på det. Jeg bare gjettet. Er buksen tilfeldigvis fra Acne? I så fall hadde vi på oss nøyaktig det samme, bortsett fra at min genser var grå Hehe, nesten. Det var J.Lindeberg, hadde du Charles Tyrwhitt også? Damn you Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Har trua på 28. Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Haha. Jeg er forøvrig 25, og har alle planer om å slutte å telle der. Edit: premien går dermed til Henrik C. Den er en pluss, mad credz og en øl. Alliha, Jørgen og AnewZ: Takk! Henrik C: Enig, ble inspirert til å poste noen bilder selv. Endret 3. februar 2011 av geil Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Damn it! Forøvrig pene ting, geil. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Ikke så fan av skjorta eller det første skjerfet, mulig på grunn av måten du har knytt det. Det andre var derimot fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå