Bruker-161582 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ser ikke noe bilde, Tozva? Det er lagt i spoiler. Du må trykke på svarte skriften. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 @Tozva Stygg shorts, som var dårlig kombinert med piquéen, og kan ikke si jeg likte den heller noe særlig, sitter ikke pent, virker som om den bare henger der liksom. Skoene var helt ok. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Merkelig så mye hat Raste får om dagen. Det eneste vi ser er jo 1stk jeans og en skjorte med noen få detaljer. Haha, joda. Noen går mere på meg som person enn klæra virker det ut som, men bryr meg svært lite om det Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Var stilig skjorte hvertfall Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Takk Jeg er fortsatt på utkikk etter noen sko da, noen som har tanker om hvilke sko som passer til den typen antrekk? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Merkelig så mye hat Raste får om dagen. Det eneste vi ser er jo 1stk jeans og en skjorte med noen få detaljer. Ser ikke helt problemet. Dette er tross alt en tråd for ris og ros, så om noen ikke tåler å høre at de ikke kler klærene sine, at de sitter dårlig, eller at de ikke er spesielt pene/tøffe, så kan man bare la være å legge inn bilder i bildetråden. I og med at det er såpass forskjell i smak her på forumet, så skal det godt gjøres å gjøre alle til lags med antrekket sitt. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Heter ikke forumet diskusjon.no? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Merkelig så mye hat Raste får om dagen. Det eneste vi ser er jo 1stk jeans og en skjorte med noen få detaljer. Ser ikke helt problemet. Dette er tross alt en tråd for ris og ros, så om noen ikke tåler å høre at de ikke kler klærene sine, at de sitter dårlig, eller at de ikke er spesielt pene/tøffe, så kan man bare la være å legge inn bilder i bildetråden. I og med at det er såpass forskjell i smak her på forumet, så skal det godt gjøres å gjøre alle til lags med antrekket sitt. Så klart. Jeg har selv argumentert for dette når folk kommer å klager i tråden "Stiler du ikke liker". Jeg har bare fått intrykk av at i det siste får Raste kritikk fordi det er han som poster det, og ikke nødvendigvis plagget. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja. Jeg skulle vel sagt det i cafèen. Det var ikke kun tiltenkt posting av plagg, men generelt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Vel, jeg kommenterer bildene. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Det kan jo være et annet alternativ, at han konsekvent kler seg fælt. Hehe. For min del gir jeg blanke i hvem som har på seg klærene, hvor mye klærene koster eller hvilket merke det er, og jeg håper andre også tenker i de baner. Noe annet hadde jo vært skandale. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Hehe det kan vel det også. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kan huske Raste har kommet med noen pene antrekk litt tilbake i tid, om jeg ikke blander med en annen. Men er sikkert bare jeg som ikke er så veldig glad i de Kaporal buksene. Bare for å si det igjen. Alt jeg skriver er min mening. Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg synes Kaporal buksene er litt stilige jeg, har ei selv. Hva er galt med de? Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg synes Kaporal buksene er litt stilige jeg, har ei selv.Hva er galt med de? Har 2 selv. Folka syntest de er litt for "harry", tror jeg. Men jeg liker de. Ikke alle, men noen få! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Den diskusjonen kan du finne i cafeen. Jeg syns dem ser harry ut. På grunn av alt det ekstra som J&J jeans pleier å ha. Du skjønner hva jeg mener når du trykker her. Men dem har jo selvfølgelig også noen helt cleane bukser, men da kommer det til passformen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå