Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Godt å høre at de var bruke OlavF, er heller ikke stor fan av de sorte. Ellers likte jeg resten også.

 

Lokeland, pene slips.

 

Brune.

Nå som jeg har jobbet siden kl 07:30 må det være lov å bomme på en tast på tastaturet føler jeg. Tror nok de fleste forsto hva jeg mente.

 

Jeg retter meg bare etter reglene deres. :whistle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sir-Andy: Skjorten så altfor stor ut

 

no_shit_sherlock.png

 

Skal se om jeg får tatt noen bilder av de andre innkjøpene mine en dag :)

 

Utifra bildet jeg så skjorten altfor stor ut

dårlig forsøk på å provosere med de bildene btw

 

kommenterer bare bildet jeg. Var jo du som la det ut

Endret av Overdox
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tweed er det så visst, Harris Tweed er kun en av mange produsenter av tweed. Kanskje ikke den beste, men den mest reklamerte i alle fall.

 

Jakken sitter ganke bra den, men pressingen er ikke så vellykket. Den er litt knapp i armene og kanskje litt vid i livet, men ikke mer enn at det kan du fint leve med. Lommeklaffene er litt korte, men det er heller ikke a big deal.

 

Det jeg reagerer litt på er kragen. Skulle gjerne sett denne på i RL eller i alle fall hatt flere bilder, men det ser ut som om kragen er for trang og at det derfor blir for liten plass for skjortekragen, og at vinkelen fraskulder til hals blir for bratt. Skulle gjerne sett et bilde bakfra og sånn sett bedre om det er jakken eller påkledingen.

 

Totalinntrykket er at dette fungere ganske bra. Og når du får brukt jakken litt og den får formet seg mer etter kroppen din, så tror jeg den vil fungere enda bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...