nexus555 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Godt å høre at de var bruke OlavF, er heller ikke stor fan av de sorte. Ellers likte jeg resten også. Lokeland, pene slips. Brune. Nå som jeg har jobbet siden kl 07:30 må det være lov å bomme på en tast på tastaturet føler jeg. Tror nok de fleste forsto hva jeg mente. Jeg retter meg bare etter reglene deres. 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sir-Andy: Skjorten så altfor stor ut Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Du må huske at det er forskjell på å bomme på terminologien mot å bomme på en tast. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Leste du i det hele tatt innlegget, Overdox? 1 Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sir-Andy: Skjorten så altfor stor ut Skal se om jeg får tatt noen bilder av de andre innkjøpene mine en dag 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Sir-Andy: Skjorten så altfor stor ut Skal se om jeg får tatt noen bilder av de andre innkjøpene mine en dag Utifra bildet jeg så skjorten altfor stor ut dårlig forsøk på å provosere med de bildene btw kommenterer bare bildet jeg. Var jo du som la det ut Endret 26. januar 2011 av Overdox 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Hva er vitsen med å poste bilde av noe du skal returnere uansett? Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Følte bare for å illustrere hvor usannsynlig svær den var. Enig i, og klar over at det ikke var det beste bidraget til tråden da. 5 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Synes det var et morsomt påfunn jeg, Sir-Andy. 5 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 (endret) Filippa? EDIT: Den er for stor yo. Endret 27. januar 2011 av DandyVers Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 -sindre: Den satt meget godt på deg. Fin lengde på ermer og selve jakken. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Ertestuing: Hvis det er tweed står det veldig tydelig på en lapp på innsiden av jakken. Lenke til kommentar
SML Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 -Sindre: likte ikke lapelsa, men ser ut som den sitter bra ertestuing: bra kjøp! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Likte heller ikke jakkeslagene, men ellers ser det bra ut. Ikke veldig glad i skuldrene heller egentlig. Om det er ekte Harris Tweed vil du finne en slik lapp på jakken: Til 20kr er det jo uansett et meget godt kjøp! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Hva er galt med jakkeslagene til ertestuing, om jeg tør å spørre lokeland? 1 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Det er ingenting som er direkte galt med dem. Greier ikke sette fingeren på det, men har kanskje noe med hvor skrå de er. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Da er det ikke tweed, nei. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 29. januar 2011 Del Skrevet 29. januar 2011 Tweed er det så visst, Harris Tweed er kun en av mange produsenter av tweed. Kanskje ikke den beste, men den mest reklamerte i alle fall. Jakken sitter ganke bra den, men pressingen er ikke så vellykket. Den er litt knapp i armene og kanskje litt vid i livet, men ikke mer enn at det kan du fint leve med. Lommeklaffene er litt korte, men det er heller ikke a big deal. Det jeg reagerer litt på er kragen. Skulle gjerne sett denne på i RL eller i alle fall hatt flere bilder, men det ser ut som om kragen er for trang og at det derfor blir for liten plass for skjortekragen, og at vinkelen fraskulder til hals blir for bratt. Skulle gjerne sett et bilde bakfra og sånn sett bedre om det er jakken eller påkledingen. Totalinntrykket er at dette fungere ganske bra. Og når du får brukt jakken litt og den får formet seg mer etter kroppen din, så tror jeg den vil fungere enda bedre. 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 OlavF: Ganske vanskelig å se noe på det bildet, men det ser nå bra ut ut ifra det lille man ser! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Skulle likt å sett hvordan ermene på dressen var. Er litt vanskelig å si siden de er skjult bak ryggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå