Henrik C Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skoene er brune. Han skrev det 2 poster etter min eller noe.. Gikk glipp av det gitt. Sånn går det når man bare kikker på kommentarene uten å lese de. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skoene er vel i samme farge som de helt til venstre, om jeg ikke tar helt feil. Dette er OT, men er jeg den eneste som synes at de buksene der er noe for korte? Veldig pent, både Lokeland og Olav F Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg liker de så korte. Edit: De var kanskje litt korte. Endret 25. januar 2011 av Coa Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg liker de en cm eller to lenger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Jeg liker de en cm eller to lenger. Henger meg på her, men heller nok mest mot 2. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Ja, 2 cm lenger, og generelt litt større i størrelsen. Noen av de gutta bruker jo OJ som tights. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvordan funker double monks til jeans? Jeg kan ikke huske å ha sett bilde av det, vanskelig å se for meg også når jeg aldri har sett double monks IRL. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Jeg synes det kan være veldig kult med double monks og rådenim. Endret 25. januar 2011 av OlavF 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Hvordan funker double monks til jeans? Jeg kan ikke huske å ha sett bilde av det, vanskelig å se for meg også når jeg aldri har sett double monks IRL. Klikk Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ah, mange takk. Er dette Loake Blackfriars? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Godt å høre at de var bruke OlavF, er heller ikke stor fan av de sorte. Ellers likte jeg resten også. Lokeland, pene slips. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Godt å høre at de var bruke OlavF, er heller ikke stor fan av de sorte. Ellers likte jeg resten også. Lokeland, pene slips. Brune. 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ah, mange takk. Er dette Loake Blackfriars? Snakker du om fkm sine er det Herring Shakespeare. OlavF sine er Magnanni. Har ikke helt sansen for Blackfriar, spennene sitter for nærme hverandre... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Godt å høre at de var bruke OlavF, er heller ikke stor fan av de sorte. Ellers likte jeg resten også. Lokeland, pene slips. Brune. Nå som jeg har jobbet siden kl 07:30 må det være lov å bomme på en tast på tastaturet føler jeg. Tror nok de fleste forsto hva jeg mente. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg forstod ingenting av innlegget ditt jeg, skjønte ikke hva du prøvde å få frem. Var som å lese arabisk liksom. Heldigvis var det en som reddet situasjonen da, så skjønte jeg alt. 7 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg forstod ingenting av innlegget ditt jeg, skjønte ikke hva du prøvde å få frem. Var som å lese arabisk liksom. Heldigvis var det en som reddet situasjonen da, så skjønte jeg alt. Jeg tenkte akkurat det samme faktisk! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Ah, mange takk. Er dette Loake Blackfriars? Snakker du om fkm sine er det Herring Shakespeare. OlavF sine er Magnanni. Har ikke helt sansen for Blackfriar, spennene sitter for nærme hverandre... Mange takk, jeg snakket om fkm sine. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Sir Andy: Hva med å ta mål før du bestiller noe på nett? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 (endret) Hvordan det er mulig å bomme så grovt skjønner jeg ikke. Man vet normalt cirka hvilken størrelse man er, og det burde jo bare være å tenke seg om og så får man noe som passer nokså greit. Endret 26. januar 2011 av Henrik C Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Jeg gjorde det, og de andre to skjortene passet meg bra Strl på ox skjortene var i S-M-L osv. Det var to str-kart, og jeg var ikke helt sikker på hvem som var for den skjorta. Gikk derfor for strl jeg har på de fleste skjortene og klæra mine som passer. Viste seg å være enorme forskjeller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå