Pinup Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Coa: Ang. strikketoppene, det kan forstås. Fikk de til jul, og synes de var litt rare, men de har vokst på meg. Ufattelig behagelige i tillegg. Ang. skolettene, trening, trening, trening. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Lokeland: Vær så ærlig som du bare ønsker. Kunne du bare utdypet litt? Nei, jeg vil ikke kalle det pumps. Pumps er mer som dette. Aaah. Angående toppene satte Coa ganske bra ord på det. Min mening er at du har former (noe som i motsetning til hva anoreksi-ungdommen idag tror ikke er en negativ ting) og synes ikke toppene gjorde de formene noe positivt, om du er med? Former er ikke til for å skjule med slike plagg, de er til for å vise fram imo. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er "jeansleggings" det samme som jeanstights? I så fall: Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeansleggings er vel litt mer stretchy jeans. For min del var alt untatt strikketoppene: Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Lokeland: Vær så ærlig som du bare ønsker. Kunne du bare utdypet litt? Nei, jeg vil ikke kalle det pumps. Pumps er mer som dette. Aaah. Angående toppene satte Coa ganske bra ord på det. Min mening er at du har former (noe som i motsetning til hva anoreksi-ungdommen idag tror ikke er en negativ ting) og synes ikke toppene gjorde de formene noe positivt, om du er med? Former er ikke til for å skjule med slike plagg, de er til for å vise fram imo. Jeg er med. Er "jeansleggings" det samme som jeanstights? I så fall: Njaei, jeanstights er mer tights i bomullsstoff med jeansmønster. Jeansleggings er stretchy jeans uten glidelås og knapp øverst. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jenteklær er virkelig en greie for seg selv... 2 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Ikke lat som du aldri har våknet og slengt på deg jeantightsen, lokeland. 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Er også veldig glad i haremshortsjeans. Endret 23. januar 2011 av lokeland 2 Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Er også veldig glad i haremshortsjeans. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg for min del liker jeansleggings. Den grå toppen hadde muligens ikke vært fin på alle, men den var veldig fin på deg. Angående strikkegenserne liker jeg de ikke særlig godt. Den brune/beige er helt ok, men jeg får litt.. hvordan skal jeg beskrive det.. den liksom, den er litt fin, men samtidig er den.. årh, så vanskelig å beskrive. Jeg tenker litt Oprah Winfrey, gospel og damer på type 40 som kjøper halvfine ting på Nordby. Det er det som popper inn i hodet mitt. Men.. ja. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Endret 23. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Pinup: bra antrekk jevnt over, men enig med andre her om de to strikketoppene. Du har flotte former, og de toppene jobber mot disse i stedet for med dem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Nash: Liker den! Fin farge, ut i fra hva jeg kan se. Kanskje litt bred? Hvor kjøpte du den? Og har den sånne "lapper" på albuene? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Den var veldig fin, men burde kanskje tas inn litt i livet? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kjøpt på 4men, merket er Pal Zileri. Den har ingen lapper på albuene nei. Selv synes jeg den satt ganske bra imo, tviler på at jeg kommer til å justere på den. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Nå er det litt vanskelig å uttale seg kun basert på det bildet, men jeg ville vel også lagt den inn litt. Litt kort også kanskje, om man skal være veldig pirkete. Ellers en flott jakke Hva ga du for den? Endret 25. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 OlavF: Likte kjøpene, bortsett fra monksa. Sort er en formell skofarge, og dobbelmonks er ganske uformelle sko, så jeg har aldri likt den kombinasjonen så godt. Ville forresten skaffet bedre skotrær hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Enig med fkm angående skoene. Resten av plaggene liker jeg dog godt. Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 (endret) Monksa er faktisk mørkebrune. Det er bare kameraet på telefonen som ikke henger helt med. Mye penere irl! Skal skaffe bedre skotrær. Endret 25. januar 2011 av OlavF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå