Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lokeland: Vær så ærlig som du bare ønsker. Kunne du bare utdypet litt?

Nei, jeg vil ikke kalle det pumps. Pumps er mer som dette.

Aaah.

Angående toppene satte Coa ganske bra ord på det.

Min mening er at du har former (noe som i motsetning til hva anoreksi-ungdommen idag tror ikke er en negativ ting) og synes ikke toppene gjorde de formene noe positivt, om du er med? Former er ikke til for å skjule med slike plagg, de er til for å vise fram imo.

Lenke til kommentar

Lokeland: Vær så ærlig som du bare ønsker. Kunne du bare utdypet litt?

Nei, jeg vil ikke kalle det pumps. Pumps er mer som dette.

Aaah.

Angående toppene satte Coa ganske bra ord på det.

Min mening er at du har former (noe som i motsetning til hva anoreksi-ungdommen idag tror ikke er en negativ ting) og synes ikke toppene gjorde de formene noe positivt, om du er med? Former er ikke til for å skjule med slike plagg, de er til for å vise fram imo.

Jeg er med. :)

Er "jeansleggings" det samme som jeanstights? I så fall: :thumbdown:

Njaei, jeanstights er mer tights i bomullsstoff med jeansmønster. Jeansleggings er stretchy jeans uten glidelås og knapp øverst.

Lenke til kommentar

Jeg for min del liker jeansleggings. Den grå toppen hadde muligens ikke vært fin på alle, men den var veldig fin på deg. Angående strikkegenserne liker jeg de ikke særlig godt. Den brune/beige er helt ok, men jeg får litt.. hvordan skal jeg beskrive det.. den liksom, den er litt fin, men samtidig er den.. årh, så vanskelig å beskrive. Jeg tenker litt Oprah Winfrey, gospel og damer på type 40 som kjøper halvfine ting på Nordby. Det er det som popper inn i hodet mitt. Men.. ja.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Nash: Liker den! Fin farge, ut i fra hva jeg kan se. Kanskje litt bred? Hvor kjøpte du den? Og har den sånne "lapper" på albuene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...