Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Kanskje du burde kommentere klærne da, istedenfor å si at de er store hos deg :) ?

Jeg skal prøve.

 

Den rutete skjorten ser ut til å ha god passform, helt kurant mønster. Ville ikke kjøpt den selv, men ok skjorte.

 

Fin genser, god passform, ville ikke brukt den med den skjorten, men igjen, helt ok+.

 

Jeg liker godt skjorten fra PRL.

 

Ingen fan av den grå genseren, ser litt pløsete ut på ermene og ved midjen.

 

Fin bag, ikke helt begeistret for fargen, men det er jo muligens hvitbalansen som spiller meg et puss.

 

Enten har du en svart bag under Filson-baggen, eller så har du lolz lommer på jakken. Heller ingen fan av hetten. Fint toalett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil bare si at jeg synes kanskje at den første skjorten ble litt for kort... Kan være bildet som spiller meg et puss, men jeg syntes den ble litt for kort.

 

Den andre skorten synes jeg egentlig var helt perfekt. :love:

 

Ellers virket det som du har god peiling på hvordan klær skal sitte. il også de at plaggene var pene. Jakken er jeg småskeptisk til, men jeg får ikke sett så alt for mye av den, så...

Lenke til kommentar

Kanskje du burde kommentere klærne da, istedenfor å si at de er store hos deg :) ?

Fint toalett.

Takk, jeg er selv veldig fornøyd med det.

 

Noe av greia med en klassisk dufflecoat er jo nettop store lommer, samt hette. Men ja, de er store.blush.gif

 

Ikke veldig uenig med deg angående den grå genseren.

 

Hvitbalansen er ute på galeien, ja. Her er ett bedre bilde, tatt i dagslys med en mørk skinnhanske til sammenligning:

post-223539-0-97583100-1295636069_thumb.jpg

 

 

Edit:

 

@Chicka: Dufflecoaten min er nok akkurat i største laget, samt at den begynner å dra litt på årene. Kan dessverre ikke rettferdiggjøre innkjøp av ny frakk i vinter/vår, så jeg venter i spenning på at det mildner..

 

Takk for god tilbakemelding.

Endret av ranvier
Lenke til kommentar

Ranvier:

Fine plagg! Likte begge skjortene, og en slik genser er det vanskelig å gjøre noe feil med. Plaggene sitter godt, så du har absolutt gjort veldig mye riktig.

Dufflecoaten sier jeg ikke noe om, bildet er såpass kornete og tatt i en så rar vinkel at man ikke får et ordentlig inntrykk.

Baggen din ser også fin ut.

Lenke til kommentar

Fine gensere. Jeg synes dog genserne ser litt store ut. Spesielt den andre (beige) er altfor stor. Buksene er også litt lange (liker ikke så stor brett). Men både skoene og bagen er veldig fine. :thumbup:

Hmm, alle genserene er i størrelsen small, får de ikke noe mindre. Buksen er ikke ny, men jeg når jeg kjøpte den vurderte jeg om jeg skulle gå for 30 eller 32 i lengden, men tok 32 da jeg synes brett er fint. :)

 

Rankiz: Hvilken bag er det på bildet?? Vil se flere picz av den :D

 

Knomo bungo. Sett flere norske nettbutikker som selger den btw. Innerforet kan fåes i andre farger, tror den nyeste modellen kommer med oransje innerfor.

2exufqq.jpg

rba5cn.jpg

Lenke til kommentar

Rankiz: Genser nummer en likte jeg ikke noe særlig grunnet stripene, den så også litt posete ut. Genser nummer to så alt for stor ut, og genser nummer tre så litt for stor ut. Buksene likte jeg, men jeg ville lagt de opp. De var for lange nå, selv med brett. Jeg likte både losjakken, skoene og baggen godt.

Lenke til kommentar

Enig i det alle her har sagt. Noe for store gensere, spesielt nummer to. HVordan er det med semsket skinn nå på vinteren, egentlig? Buksene hadde fin fit, men jeg ville lagt dem opp, eller brettet de opp innover. Altså, sånn at bretten blir innenfor og ikke utenfor buksen. Men, liker du brett så er det jo bra : ) Losjakka var fin, men er den svart eller navy? Baggen også, flott flott!

Lenke til kommentar

Jeg er delvis enig med det Lokeland sier. De to strikketoppene likte jeg ikke noe særlig, mens den tredje toppen så fin ut. No offence, men jeg fikk litt "gammel dame" feeling av strikketoppene. Buksene satt godt, og skolettene likte jeg veldig. Nå skjønner jeg ikke hvordan noen klarer å gå med slike sko, men det er en annen sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...