lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Milanjo: Tar tilbake det jeg sa! spinkeljaevel: Ser kurant ut selv om genseren ikke sitter optimalt, spesielt på ermene. Jeansen sitter bra. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 KongKake: Likte ikke sålene, men ellers var de kule. Raste: Buksene ser fine ut, det gjør ikke piquéen. Milanjo: Liker det, men legg opp ermene på blazeren og knepp opp den nederste knappen. Skjortekragen var mindre pen. spinkeljaevel: JESUS FUCKING CHRIST, bytt ut det iPhone-coveret omgående! Ellers var det helt kurant, kan bli bra med en skjorte under og nederste knapp åpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Milanjo: Tar tilbake det jeg sa! Bare vent. Høhø, neida. Men da kan jeg legge meg vel vitende om at jeg i utgangspunktet har gjort et godt kjøp selv om det trengs litt småjustering, det er i det minste vel og bra. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Er sjeldent man slipper helt unna skredderen. Var bare litt ekstra obs på lengden ettersom korte blazere/jakker dessverre er på moten for tiden. Avskyr det over alt på jord. Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Haha, coveret er tatt av og hvor stygt det er notert! Angående ermene så er dette relatert til brukernavnet mitt, håper dette ikke ser så dumt ut etter styrketreningen jeg holder på med da dette er et problem på nesten alt av gensere. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Velkommen i klubben! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Har jo lagt merke til at flere i MoV-kafeen har snakket om at de har tatt ulike plagg til skredderen, men det ble alltid med tanken. Spent på å se hvordan det blir til slutt. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Milanjo: Kult! De andre har vel nevnt småtingene som kunne vært bedre, men du ser uansett mye bedre ut enn de aller fleste andre i dette landet. Gratulerer med en vellykket makeover! Snippene på skjorten er veldig mye enklere å få til å ligge inne i genseren hvis du knepper opp et par knapper på skjorten, og det vil også se mye bedre ut. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Fabelaktig, takker for ros og gode råd! Jeg er veldig takknemlig for det jeg har lært av dere alle. Føler at jeg i stadig større grad ikke trenger å stille så mange spørsmål her som jeg gjorde før. Jeg skjønner mer og mer hva som fungerer og ikke, og det å da ha friheten til å bruke kunnskapen til å skape sin egen stil var nøyaktig det jeg ønsket. Allikevel er det alltid fint å vite at jeg kan be om litt synsing her inne om det er noe jeg er usikker på. Lenke til kommentar
geil Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Milanjo: har ikke mer å tilføye enn det som allerede er sagt, men føler for å si at jeg imponert stilendringen du har gjennomført. Du har vært et eksempel til etterfølgelse, og til de som har spørsmål om klær bør lese din posthistorikk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Bildene er jo alt for små Ser nada. Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Bildene er jo alt for små Ser nada. Åpne bildene i ny fane. Vet ikke hva som er greia. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Yes, endelig en som har lastet opp enda dårligere bilder enn min photo booth. e:Prøvde å åpne i ny fane, fortsatt bittesmå Endret 21. januar 2011 av Vowels Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 (endret) Yes, endelig en som har lastet opp enda dårligere bilder enn min photo booth. e:Prøvde å åpne i ny fane, fortsatt bittesmå OK, da får jeg se hva jeg kan gjøre. Edit: Nå ligger det lenker ved bildene. Edit2: Herregud, hva er galt med den tjenesten der. Endret 21. januar 2011 av ranvier Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Dem var store hos meg ^^ Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Fortsatt for små. 97x150 piksler blir altfor lite, last heller opp med forumets egen funksjon. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 De er store hos meg når jeg åpner de i ny fane. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Kanskje du burde kommentere klærne da, istedenfor å si at de er store hos deg ? Lenke til kommentar
ranvier Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 De er store hos meg når jeg åpner de i ny fane. Det skulle bare mangle, nå har jeg lastet dem opp med forumets egen funksjon.. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Likte begge skjortene dine, spesielt den siste. Synes det ser mye stiligere ut når du ikke bruker v-genser forresten, men det er nok bare meg. Fin bag også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå