Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

KongKake: Likte ikke sålene, men ellers var de kule.

Raste: Buksene ser fine ut, det gjør ikke piquéen.

Milanjo: Liker det, men legg opp ermene på blazeren og knepp opp den nederste knappen. Skjortekragen var mindre pen.

spinkeljaevel: JESUS FUCKING CHRIST, bytt ut det iPhone-coveret omgående!

Ellers var det helt kurant, kan bli bra med en skjorte under og nederste knapp åpen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Milanjo: Tar tilbake det jeg sa!

Bare vent. :ph34r:

Høhø, neida. Men da kan jeg legge meg vel vitende om at jeg i utgangspunktet har gjort et godt kjøp selv om det trengs litt småjustering, det er i det minste vel og bra.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Har jo lagt merke til at flere i MoV-kafeen har snakket om at de har tatt ulike plagg til skredderen, men det ble alltid med tanken.

Spent på å se hvordan det blir til slutt. :)

Lenke til kommentar

Milanjo: Kult! De andre har vel nevnt småtingene som kunne vært bedre, men du ser uansett mye bedre ut enn de aller fleste andre i dette landet. Gratulerer med en vellykket makeover! Snippene på skjorten er veldig mye enklere å få til å ligge inne i genseren hvis du knepper opp et par knapper på skjorten, og det vil også se mye bedre ut.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Fabelaktig, takker for ros og gode råd! :) Jeg er veldig takknemlig for det jeg har lært av dere alle. Føler at jeg i stadig større grad ikke trenger å stille så mange spørsmål her som jeg gjorde før. Jeg skjønner mer og mer hva som fungerer og ikke, og det å da ha friheten til å bruke kunnskapen til å skape sin egen stil var nøyaktig det jeg ønsket. Allikevel er det alltid fint å vite at jeg kan be om litt synsing her inne om det er noe jeg er usikker på. :)

Lenke til kommentar

Milanjo: har ikke mer å tilføye enn det som allerede er sagt, men føler for å si at jeg imponert stilendringen du har gjennomført. Du har vært et eksempel til etterfølgelse, og til de som har spørsmål om klær bør lese din posthistorikk.

Lenke til kommentar

Yes, endelig en som har lastet opp enda dårligere bilder enn min photo booth.

e:Prøvde å åpne i ny fane, fortsatt bittesmå

OK, da får jeg se hva jeg kan gjøre.

Edit: Nå ligger det lenker ved bildene.

Edit2: Herregud, hva er galt med den tjenesten der.

Endret av ranvier
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...