fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg synes det blir litt for "try-hard" å bruke slips på skolen (med mindre det er del av uniformsreglement/kleskode …). Ellers, synes jeg slike strikkevester ser veldig gubbete ut; det ser sjelden bra ut på ungdom under 70. Vest ser veldig bra ut i rett setting. Skole er ikke rett setting. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Det kan se bra ut til dress … 99 prosent av gangene folk bruker vest til andre ting, ser det feil ut. Mange av dem som går med hvit skjorte og vest på byen ender bare opp med å se ut som Aleksander Rybak … Endret 18. januar 2011 av Jude Quinn 2 Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nå går jeg ikke sånn på skolen til vanlig. Langt i fra. Det skal være sagt. Dette var egentlig et veddemål med en kompis. Han trodde ikke jeg kom til å tørre å gå sånn, og da måtte jeg selvsagt motbevise det. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Nå går jeg ikke sånn på skolen til vanlig. Langt i fra. Det skal være sagt. Dette var egentlig et veddemål med en kompis. Han trodde ikke jeg kom til å tørre å gå sånn, og da måtte jeg selvsagt motbevise det. Jeg vil benytte muligeten til å presisere at slik du gikk kledd er 1000 ganger bedre enn det meste jeg ser på skolen hver eneste dag. Her snakker vi det slummeste av alt- Ed hardy Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det kan se bra ut til dress … 99 prosent av gangene folk bruker vest til andre ting, ser det feil ut. Mange av dem som går med hvit skjorte og vest på byen ender bare opp med å se ut som Aleksander Rybak … Nå er det ikke en typ Aleksander Rybak vest han bruker heller da. Den typen vest Feggi bruker nå syntes jeg ikke ser bra ut, uansett setting. Det vil alltid finne tonnevis av alternativ som vil se mye bedre ut, syntes hvertfall jeg. Jeg bruker heller v-hals, cable knits, cardigans osv foran en slik vest. Under dress ser man da heller ikkje forskjell på om det er en slik vest eller en vanlig v-hals. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Tenkte vest generelt, siden det virket som det var det fiskebollebiff mente. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Feggy: Du ser ut som en bestefar. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Jeg vil heller se ut som en bestefar enn å se ut som en fjortis. Når det er sagt, så skjønner jeg ikke helt hvor bestefaren kommer fra. Helt vanlig antrekk med litt dårlig passform. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Ikke noe fan av vest jeg. Hadde sett mye bedre ut med en v-genser. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Cardigan knuser både vest og v-genser 3 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) IMO; Nei. Endret 19. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 @ Lorenzo-von-Matterhorn Pakk skjorten i buksen, så vil det se bedre ut. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 @ Lorenzo-von-Matterhorn Pakk skjorten i buksen, så vil det se bedre ut. Det er allerede noen som kritiserer å gå med skjorten som jeg har den nå så jeg vil helst litt casual ut (jeg er forstatt en ungdomsskoleelev). Lenke til kommentar
Essem Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Casual eller ei, skjorten må nedi buksen når du har en genser over. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Lorenzo-von-Matterhorn: Velkommen ! håper på å se flere poster! Bilde 1: Ville puttet skjorta i buksene, ellers er overdelen grei skoene ville jeg byttet så fort som mulig Bilde 2: Ikke noe fan av genseren eller skoene. Piqué som underdel er heller ikke kurant. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 @ Lorenzo-von-Matterhorn Pakk skjorten i buksen, så vil det se bedre ut. Det er allerede noen som kritiserer å gå med skjorten som jeg har den nå så jeg vil helst litt casual ut (jeg er forstatt en ungdomsskoleelev). Ungdomsskole eller ei, skjorten skal ned i buksen Bytter du ut skoene, og drar opp buksen litt kan dette bli bra. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 (endret) Ungdomsskole eller ei, skjorten skal ned i buksen Bytter du ut skoene, og drar opp buksen litt kan dette bli bra. Jeg burde vel ha dratt opp buksene litt mer, men dårlig vane er vond å vende. Men jeg skal prøve å skjerpe meg angående sagging. Endret 19. januar 2011 av Lorenzo-von-Matterhorn 3 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Drit i hva de andre på skolen din sier, haters gonna hate. Øverste halvdel på bilde 1 så fint ut, men putt skjorten i buksen! Var ikke så veldig begeistret for buksene, og skoene var svært lite pene på begge bildene. Er ingen fan av antrekk nummer to. Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Oj, jeg visste ikke at det var et must å ha skjorten i buksen, men man lærer alltid. Jeg poster et nytt forsøk i morgenn så får vi se hvordan det går. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 Gjør gjerne det! Velkommen hit forresten, og awesome brukernavn du har Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå