henrikwl Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Hvilken skjorte hadde du på? Gi bilde plz. Det var garantert denne: Ulvetrøye drar chicks; det er en kjensgjerning. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Jeg blir nesten fristet til å prøve det på festival, på pur f. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Matsemann94: Ingen fan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Miljano: Ble det..... *harrybilde* ? Med tanke på at jeg åpnet stasjonen følgende dag klokka 0800 sier det seg selv: Nei. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 DandyVers: Er du bergenser? Og prøver du å skaffe en oppskrift for å hanke inn damer selv? Ja. Ja. watup hvordan det? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Feggy: Selv er jeg ikke spesielt fan av slike pull-overs, men ellers synes jeg det var helt greit. Smålig usikker på skoene, men de får jeg ikke sett så godt : p Men, slips på skolen? Er det liksom standard? : p Knuta var i hvert fall pen : ) Haha, og skjerfet matchet bildet i bakgrunn! Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Ja, det er i grunnen ganske gamle sko. Pappa sine faktisk. Må gå til ansaffelse av noen andre sko. Og slips er ikke så vanlig nei. Snarere tvert i mot. Jeg føler meg bare så stilig når jeg går med slips, så måtte prøve en gang Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Wow. det der så jo faktisk kult ut feggy. Hvor kjøpte du vesten? Kule sko også btw. Lenke til kommentar
Woot Voot Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Du så stylish feggy, ikke værst. Likte navyfargen på vesten din. Den fargen passer med alt. Føler du pulled it off. Kudos Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Likte det ikke, Feggy... Skoene var ikke pene, ei heller strikkevesten og håret. Og er det sagging jeg ser? Ytterplaggene var helt ok. Men thanks for trying! Lenke til kommentar
SML Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Feggy: overkill med slips på skolen, og likte ikke vesten noe særlig. En v-hals, eller helst cardigan hadde vært langt bedre da Ellers så det ok ut, liker skjerfet. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Enig med Jonas, føler han egentlig sa det meste. Slips på skolen? Det blir for drøyt for meg hvertfall, og ikke var det et strikket slips heller, men et silkeslips. Nei, huff Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Buksen er som sagt for stor. Og til mitt forsvar regnet/sluddet det ganske kraftig i det jeg gikk ut døren på skolen, derav håret.. Jeg skjønner da altså at det var no go med skoene og vesten. Takk takk! Endret 18. januar 2011 av feggy Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Feggy: ermene på skjorten sitter ikke speselt godt, og vesten er ikke pen. Skoene er heller ikke noe å rope hurra for, og vesten er forresten litt for kort foran, og buksebenene burde nok bli lagt opp litt. Det lille jeg ser av jakken ser fint ut, men hva er den hvite snoren som henger ut? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Det hvite er øreproppene til iPod Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 feggy: Buksene ser alt for baggy/lange ut, og skoene hører hjemme på en gammel mann. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 (endret) Slips på skolen = formalitetsfail. Men, dropp vesten og slipset og sleng på en v-hals og du er et skritt i riktig retning. Endret 18. januar 2011 av lokeland 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jakken var forøvrig veldig fin. Noe info om den? Lenke til kommentar
feggy Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Kjøpt på instinct. G-star mener jeg merket er Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Jeg synes det blir litt for "try-hard" å bruke slips på skolen (med mindre det er del av uniformsreglement/kleskode …). Ellers, synes jeg slike strikkevester ser veldig gubbete ut; det ser sjelden bra ut på ungdom under 70. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå