Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Jepsi pepsi, jeg vet det. Kjøper som oftest buttendown og bruker dem både til skolen og når jeg drar ut ( :ohmy: ). Dette med at blazer må til på fest er jeg ikke enig i. Bruker det kun når jeg vet at vi skal på et sted der det finnes andre som sprader rundt i finstasen. Har du feks vært på Dattera til Hagen eller Revolver iført blazer? Det har jeg, aldri igjen! Følte meg som en overpyntet partysvenske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemet med å gå med skjorte til hverdags er hvordan man skal pynte seg når man drar ut. Da har man allerede omgjort skjorteplagget til et hverdagsantrekk og får dermed ikke kommentarer som "Så fin du er, har du pyntet deg?" og "Nice skjorte, høy fem!" osv osv når man skal på byen. Får å oppnå slikt må man dermed kle seg enda bedre på fest med blazer og det hele. Slikt fortsetter det i en ond sirkel, har man gjort feilen ved å bruke blazer på feks skolen må man muligens kjøre på med dress ute for å oppnå flotte kommentarer! Too much stress

 

Jepp, her fikk dere en bit av pynteteorien min

 

e:PS, ingen skal komme å ødelegge ved å fortelle meg at det finnes forskjell på hvor formelle skjorter er. Takk

 

Jepp. Før man vet ordet av det, ender man opp i livkjole på Shell en søndags ettermiddag. :tease:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Stor størrelse? Prøvde litt klær fra Samsøe & Samsøe her forleden, jakke i large hadde for korte armer for min del. Derimot var den cardiganen jeg postet bilde av nylig i small, så det er nok relativt.

Lenke til kommentar

Meget relativt ja. Sist jeg sjekket fantes det også standarder for størrelser på klesplagg, så skjønner virkelig ikke hvorfor produsenter ikke kan følge disse.

Genseren kjøpte jeg på ASOS (merket deres har XXS, så hender jeg handler der), men ettersom de ikke opplyser målene kan jeg jo ikke gjøre annet enn å gå ut ifra at det passer basert på størrelsen. Men når man heller ikke kan stole på det blir jo verre. Personlig ville jeg tro at desto mindre størrelse, desto kortere armer. Men den gang ei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...