Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Skjorte? På skolen? :dontgetit:

E:

Prøvde forøvrig å bare ha noe enkelt og greit under..

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Problemet med å gå med skjorte til hverdags er hvordan man skal pynte seg når man drar ut. Da har man allerede omgjort skjorteplagget til et hverdagsantrekk og får dermed ikke kommentarer som "Så fin du er, har du pyntet deg?" og "Nice skjorte, høy fem!" osv osv når man skal på byen. Får å oppnå slikt må man dermed kle seg enda bedre på fest med blazer og det hele. Slikt fortsetter det i en ond sirkel, har man gjort feilen ved å bruke blazer på feks skolen må man muligens kjøre på med dress ute for å oppnå flotte kommentarer! Too much stress

Jepp, her fikk dere en bit av pynteteorien min

e:PS, ingen skal komme å ødelegge ved å fortelle meg at det finnes forskjell på hvor formelle skjorter er. Takk

Endret av Vowels
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet med å gå med skjorte til hverdags er hvordan man skal pynte seg når man drar ut. Da har man allerede omgjort skjorteplagget til et hverdagsantrekk og får dermed ikke kommentarer som "Så fin du er, har du pyntet deg?" og "Nice skjorte, høy fem!" osv osv når man skal på byen. Får å oppnå slikt må man dermed kle seg enda bedre på fest med blazer og det hele. Slikt fortsetter det i en ond sirkel, har man gjort feilen ved å bruke blazer på feks skolen må man muligens kjøre på med dress ute for å oppnå flotte kommentarer! Too much stress

Ser logikken, men er ikke helt enig. Uformelle skjorter finnes det nok av, og en skjorte burde alldeles ikke være et plagg som bare er forbeholdt byturer.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har funnet ut at jeg faktisk kler meg penere til hverdags enn til fest, da det er noen av genserne mine jeg rett og slett ikke vil ta sjansen på å gå med ute. Med mindre det er snakk om anledninger der det er ment å pynte seg spesielt, selvsagt.

Men, Milanjo: Fint, men det hadde som sagt tidligere her vært penere med en skjorte.

Lenke til kommentar

e:PS, ingen skal komme å ødelegge ved å fortelle meg at det finnes forskjell på hvor formelle skjorter er. Takk

Det er forskjell på hvor formelle skjorter er.

:)

Lenke til kommentar

Jeg skal ikke fortelle deg forskjell på hvor formelle skjorter er, men du vet det finnes noe som heter skjorter med buttondown krager og oxford?

Det at blazer må til på fest er da bare bra, folk må da klare å kle seg bedre ut enn kun skjorte på fest.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...