Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Hm.. Nå er jeg vel litt på kanten av topic, denne kommentaren burde muligens vært i skotråden. Men er dette nøyaktig de skoene du har Coa? Jeg merker at jeg fikk veldig lyst på de nå. Eventuelt, hvor kjøpte du de fra?

Det er de ja. Kjøpte de fra Herring Shoes, men det er vel mulig å få de fra noen norske nettbutikker som også har salg for tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rankiz: som navnebror nevner, det lønner seg å ta av prislappen (med mindre du er usikker på om du skal levere den tilbake da).

 

Ellers liker jeg for så vidt skjorta; den ser ut som om den er litt vid over brystkassen til deg, men det kan være måten du holder armene på. I tillegg ville jeg stappet den nedi buksa og fikset kragen sånn at den ikke ligger under slik den gjør på bildet. :)

Lenke til kommentar

Rankiz: som navnebror nevner, det lønner seg å ta av prislappen (med mindre du er usikker på om du skal levere den tilbake da).

 

Ellers liker jeg for så vidt skjorta; den ser ut som om den er litt vid over brystkassen til deg, men det kan være måten du holder armene på. I tillegg ville jeg stappet den nedi buksa og fikset kragen sånn at den ikke ligger under slik den gjør på bildet. :)

 

Glemte å ta av prislappen, ja. Tenkte jeg skulle bruke denne genseren over, og eventuelt disse som jeg venter på i posten.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar

Fin skjorte. Ikke stapp den nedi buksa om du ikke skal ha noe over den. Henrikwl farer med løgn

 

Er det snakk om en uformell hverdagsskjorte kan jeg være enig, men den skjorten Rankiz har på seg er alt for formell til å ikke ha i buksa. Ser helt teit ut imo. Personlig ville jeg ikke brukt den skjorten uten noe over uansett...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Ettersom bildet ikke er så stort og det skjer mye i bildet samtidig som du holder armene krysset har jeg litt vanskelig for å faktisk se hele antrekket, cruelphotography. Ingen mulighet for litt mer beskrivende bilder? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...