Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Coa:

Alt jeg ser sitter veldig godt. Skal vi bytte kropp? :p

Synes personlig det synes litt for mye mansjett, men er kun småpirk.

Hvilken farge er blazeren? Og husk nå for guds skyld å sprett av merkelappen på ermet (du har sikkert allerede gjort det, men dog!) :p

Takk. Blazeren er mørkeblå. Hvorfor skal jeg sprette av merkelappen på ermet? Det er da phett at alle ser hva slags merke den er. Det er jo det som betyr noe.

'

Hrafen av Minsk: Den føltes ikke kort. Og jeg mener da jeg kneppet den øverste knappen, men mulig jeg glemte det i farta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Antrekket med den røde genseren var fint, men syns blazeren ser for kort ut, og kneppingspunktet er for høyt oppe. Du kunne også med fordel kneppet igjen den øverste knappen på skjorten.

Dem er 1 cm e.l. for kort - det er da ikke no krise.

Det at den faktisk er for kort, kombinert med at kneppingspunktet er såpass høyt oppe, gjør at det ser litt rart ut.

Sammenlikn med f.eks. denne blazeren:

5224121644_7cf66d4917_b.jpg

Selvsagt ingen krise, men de små justeringene hadde gjort at det hadde sett en god del bedre ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Likte det første antrekket, Coa! Liten/ingen formening om det andre. Førsteinntrykket var bare "kjedelig", men det er bare siden jeg ikke reagerte spesielt på noe. Personlig kunne jeg aldri (per i dag, i alle fall) gått i "penskjorte" til hverdag som Henrik C sier, men på rett mann derimot... :)

E:

To e-er i mann.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Jeg synes lengden på ermene ser bra ut. Nå vet ikke jeg om dette er en "regel", men jeg har alltid fått høre at jakkeermene skal gå ned til overgangen mellom håndledd og underarmsbenet (der du kjenner en klump på hver side, rett før det smalner inn).

Endret av Jude Quinn
Lenke til kommentar

Coa: Blazeren var ikke særlig pen. Den passer rett og slett ikke spesielt bra... Jeg vil også foreslå at du knepper igjen den øverste knappen på skjorten når du har på slips og strammer knuten ordentlig, så du ikke ser så douche ut. Jeg ville personlig ikke brukt chelsea boots til det andre antrekket...

Resten var pent.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for alle kommentarer :)

Coa: Blazeren var ikke særlig pen. Den passer rett og slett ikke spesielt bra... Jeg vil også foreslå at du knepper igjen den øverste knappen på skjorten når du har på slips og strammer knuten ordentlig, så du ikke ser så douche ut. Jeg ville personlig ikke brukt chelsea boots til det andre antrekket...

Resten var pent.

Smak og behag hva blazeren angår. Jeg likte den, for min del betyr det mest. Når du sier at den ikke passer, tenker du på passform, eller designet? At den øverste knappen på skjorta er åpen, var en ren forglemmelse. Knuten kunne vært penere, må bare få teknikken til å sitte. Rimelig flaut å ikke kunne knytte slips skikkelig. Jeg brukte chelsea bootsene fordi jeg ikke har noen pensko. Foreløpig.

Skoene er perfekte. Hvilken bukse er det?

Er et par raw-denim jeans fra Filippa K, husker ikke modellen.

Likte det første antrekket, Coa! Liten/ingen formening om det andre. Førsteinntrykket var bare "kjedelig", men det er bare siden jeg ikke reagerte spesielt på noe. Personlig kunne jeg aldri (per i dag, i alle fall) gått i "penskjorte" til hverdag som Henrik C sier, men på rett mann derimot... :)

Nå er det vel egentlig ikke en penskjorte i den forstand. En button-down oxford er relativt uformell, men det ville nok vært litt rart å bruke det dersom det krasjer med stilen din, ja.
Lenke til kommentar

Smak og behag hva blazeren angår. Jeg likte den, for min del betyr det mest. Når du sier at den ikke passer, tenker du på passform, eller designet?

Jeg mener passform. Det har ingenting med smak og behag å gjøre... Det er en rekke ting på blazeren som rett og slett ikke passer som det skal, enkelt og greit. Den var på ingen måte forferdelig, men heller ikke det jeg vil kalle særlig pen.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...