AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Hehe, takk Tror ikke han likte duken på bordet så godt, da den ikke inneholdt traktorer og coctailglass. 1 Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Fine sko, AnewZ. Hadde likt omgivelsene bedre hvis spisebordet var formet som en rettvinklet trekant, og julelysene hadde vært i neonfarger. Ble litt lite fresht. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 AnewZ: Liker skoene! Champisen har jeg ingenting å si på, siden jeg ikke drikker champis. Utrolig lite fresht hjem du har, btw. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er navy striper, sant? Skjorten falt ikke helt i smak, syntes stripene ble litt for markante. Men et rødt grenadine slips kunne nok vært pent. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Enig med AnewZ. Ikke noe med striper eller ruter i, siden skjorten har så kraftige striper. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 AnewZ: Liker skoene! Champisen har jeg ingenting å si på, siden jeg ikke drikker champis. Utrolig lite fresht hjem du har, btw. Jeg vet ikke om du prøver å vær en wannabe fkm, men. Seriøst. Smoothe sko, AnewZ. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 (endret) Stripene er egentlig lys blå. Kontrasten ble veldig stor i badelyset med telefonen, men stripene er mindre markante irl. Takk for innspill Endret 31. desember 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Likte dressen godt Andy, hvor er den fra? Slips har jeg ingen innspill på, er ikke så flink til å matche skjorte + slips enda.. : p Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Den er fra Commander. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Du har fortsatt ikke lært deg hvordan du bruker forumet, Sir.Jacobs? Fine sko, AnewZ, fikk litt lyst på en banan. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Det er bare å komme på besøk Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Herlige sko, Anewz. Hvor er de fra? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Takk,de er fra Filippa K, hadde de på salg hos heppo - så betalte vel rett over 850kr. Ser at den brune nå er helt utsolgt da den er fjernet fra sortimentet, men de har den blåigjen i noen størrelser. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Ser pent ut AnewZ, men kanskje en smule kjedelig. Ville byttet ut ps'et med et annet for å sprite det opp litt. Personlig er jeg ikke særlig fan av sløyfe heller, men det er jo ikke så relevant... Edit: AndrineF: Likte kjolen, men syns ikke sort strømpebukse passet så godt til den. Endret 2. januar 2011 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg må si meg enig med fkm angående strømpebuksen. Ellers så det fint ut. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Ser pent ut AnewZ, men kanskje en smule kjedelig. Ville byttet ut ps'et med et annet for å sprite det opp litt. Personlig er jeg ikke særlig fan av sløyfe heller, men det er jo ikke så relevant... Takk. Er helt enig ang. at det er noe kjedelig med en så plain ps til den type antrekk men det er ikke mange ps jeg har Har et med oransj og lyseblått i, men syntes ikke det var så veldig bra. Andrine: Enig med de to andre karene, men du må definitivt poste mer antrekk så vi får litt mer jenter i tråden Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 Jeg ville gått med noe annet enn sort strømpebukse, men ellers var det en fin kjole. Enig med de tre forrige postene, og det samme gjelder vel for Anuz. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 (endret) Coa: Alt jeg ser sitter veldig godt. Skal vi bytte kropp? Synes personlig det synes litt for mye mansjett, men er kun småpirk. Hvilken farge er blazeren? Og husk nå for guds skyld å sprett av merkelappen på ermet (du har sikkert allerede gjort det, men dog!) Endret 3. januar 2011 av lokeland Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Antrekket med den røde genseren var fint, men syns blazeren ser for kort ut, og kneppingspunktet er for høyt oppe. Du kunne også med fordel kneppet igjen den øverste knappen på skjorten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå