thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg ville prøvd å finne en uten lomme på brystet. Lyseblå skjorter kan du få ganske billig i en rekke butikker. Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 En helt enkel lyseblå dresskjorte kan du få "over alt", f.eks. på H&M; Dressmann m.fl. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jepp. Men jeg ønsker et spesielt stoff som jeg ikke vet navnet på. Slags blanding av bomull og lin. Veldig behaglig og det ser pent ut. Der har vi den. Jeg vet om en butikk som garantert har noe slikt inne, men dog er prisene rimelig stive. Må nok ut med rundt tusenlappen for en skjorte der. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg kan slå det opp senere. Jeg er ganske sikker på at jeg har en skjorte i stoffet, men jeg husker ikke navnet på det. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Hadde vært supert Tviler egentlig på at dressmann har den type skjorter inne, for de kjører som regel et ganske simpelt og enkelt konsept stort sett i alle butikker. Den nærmeste butikken er rimelig stor og det renner over av skjorter - desverre i beste pappastil og i kjedelig stoff. De forretningen jeg vet om som helt sikkert har inne, er forettninger med stiv pris på alt av klær. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det store spørsmålet er om du skal bruke en slik skjorte med dress. Den vil ikke passe noe særlig, siden den er såpass uformell/grov. Med en tweedblazer som ovenfor passer det fint. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er det en tweedsløyfe jeg ser? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er det "chevron"-skjorte? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Det kan ikke være poplin eller pinpoint da? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er nok ikke poplin hvertfall. Ligner på en buttondown oxford? Den jeg har fra PRL er ganske lik. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 (endret) Det er jo helt vanlige vevteknikker og tror ikke det var det det ble siktet til. Edit: På kraven ser det ut som twill. Endret 30. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg tviler sterkt på at han faktisk mener en blanding av lin og bomull. Jeg har aldri sett det, og heller aldri lest om det. Som Lokeland sier ser kragen ut som twill. Det ser dog ikke ut som om resten av skjorten er twill, men heller chambray. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Er nok bespoke skjorte da, er det Phat Guido? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Poenget mitt er at jeg tviler meget sterkt på at det finnes skjorter i en lin/bomull-blanding otr i Norge. Uansett er det komplett usannsynlig at en person som kjøper skjortene sine på H&M skal kjenne igjen en sånn blanding fra et bilde. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Poenget mitt er at jeg tviler meget sterkt på at det finnes skjorter i en lin/bomull-blanding otr i Norge. Uansett er det komplett usannsynlig at en person som kjøper skjortene sine på H&M skal kjenne igjen en sånn blanding fra et bilde. Jeg har aldri sagt at skjorten er produsert i bomull og lin. Det jeg derimot sa var at det føltes ut som en blanding mellom bomull og lin - det er forskjell. H&M i nærheten her er vel en av de største avdelingene i landet med stor avdeling for den type klær, så jeg ser ikke helt problemet med å kanskje stikke innom for å se om jeg kan finne noe pent der. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 At du nok finer noe passende der ser jeg ikke bort fra, men tror ikke H&M har noe særlig til hverken chambray eller twill, jeg har hvertfall aldri sett noe av det på H&M. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Får vel bare strø litt mer penger og invistere i noe skikkelig da Vi får se hva vi finner i morgen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Poenget mitt er at jeg tviler meget sterkt på at det finnes skjorter i en lin/bomull-blanding otr i Norge. Uansett er det komplett usannsynlig at en person som kjøper skjortene sine på H&M skal kjenne igjen en sånn blanding fra et bilde. Jeg har aldri sagt at skjorten er produsert i bomull og lin. Det jeg derimot sa var at det føltes ut som en blanding mellom bomull og lin - det er forskjell. Nei det gjorde du ikke. Du sa: Jepp. Men jeg ønsker et spesielt stoff som jeg ikke vet navnet på. Slags blanding av bomull og lin. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 AnewZ: Liker skoene! Champisen har jeg ingenting å si på, siden jeg ikke drikker champis. Utrolig lite fresht hjem du har, btw. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 AnewZ: Liker skoene! Champisen har jeg ingenting å si på, siden jeg ikke drikker champis. Utrolig lite fresht hjem du har, btw. Jeg vet ikke om du prøver å vær en wannabe fkm, men. Seriøst. Smoothe sko, AnewZ. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå