Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden

Anbefalte innlegg

Mantoius: Kjøpt deg en ordentlig skjorte med en krave som sitter riktig i halsen og som ikke har røde knapper, men vanlige MOP.

Slips og PS skal aldri matche. Man kan hente igjen toner fra slipset i PSen, men that's it. Bretten var ikke fin heller. Finnes mange guider på det på nett. Anbefaler en puff.

Ellers ser det ut som om jakken sitter bra (litt vanskelig å se) og skjønner hva du prøver på, selv om det dessverre ikke lykkes helt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker og bukker. Jeg må vel ha meg en rask tur opp på kjøpesenteret i morgen for å handle inn en litt mer formell skjorte med skikkelig krage.

Hvilken farge tror dere går godt til denne sløyfa da? Lett lyseblå med anonyme knapper? Ønsker gjærne noe med mønster, men det er ikke sikkert det går så godt til resten.

Dette med tørkle har jeg ikke peiling på og jeg har heller aldri brukt det før. Var bare å kjøpte en sløyfe jeg synes var kul på beroni, og oppi der fulgte også tørkle med. Lite ante jeg om at at tørkle og sløyfe ikke skulle være likt.

Jeg har jo en del skjorter fra før av, men det blir igjen skjorter med uformell form og ikke "fin-krage".

Har en helt kvit enkel skjorte, en svart og gråstripet med kvit krage og noe annet.. men det er liksom ikke det helt store. Kvit til dette ser jeg for meg fort kan bli kjedelig.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Jeg er enig i alt det som er sagt over, og av det lille jeg ser av dressen ser den ut som om den i hvert fall er litt for stor rundt livet. Og at den kanskje er litt for lang på ermene, siden skjorten ikke stikker utenfor når du har løftet opp armen på det første bildet..

MEN, det er vanskelig å se..

Endret av Chikamaharry
Lenke til kommentar

Jeg er enig i alt det som er sagt over, og av det lille jeg ser av dressen ser den ut som om den i hvert fall er litt for stor rundt livet. Og at den kanskje er litt for lang på ermene, siden skjorten ikke stikker utenfor når du har løftet opp armen på det første bildet..

Dressen er ikke for stor og den sitter helt perfekt i livet. Det er vel bare omstendighetene rundt bilde som er noe i veien med. Denne dressen kjøpte jeg for noen måneder siden og jeg fikk god veiledning av butikksjefen, og jeg selv føler den sitter bra.. så jeg tror nok ikke bildene viser så godt. Kan eventuelt ta nye bilder i morgen når antrekket er komplett og jeg har fått en litt bedre skjorte.

Lenke til kommentar

Men da må jeg straks begynne å handle inn alt på nytt igjen, og ja, jeg synes og mener selv dette ser litt for kjedelig og anonymt ut når jeg ikke skal på den så alt for formelle festen :)

Men så absolut, det ser bra ut til rette anledningene.. bare ikke et alternativ for meg. Alternativet er en ny skjorte og eventuelt et nytt tørkle eller hva det nå heter.

Edit:

Skjorte%20web.jpg

Hva med noe slikt til den røe sløyfen også handler jeg inn et annet tørkle?

Så de hadde ekstremt mye skjorter på dressmann nå når jeg gikk forbi tidligere i dag til en rimelig penge.

Endret av Mantoius
Lenke til kommentar

Dressen er ikke for stor og den sitter helt perfekt i livet. Det er vel bare omstendighetene rundt bilde som er noe i veien med. Denne dressen kjøpte jeg for noen måneder siden og jeg fikk god veiledning av butikksjefen, og jeg selv føler den sitter bra.. så jeg tror nok ikke bildene viser så godt. Kan eventuelt ta nye bilder i morgen når antrekket er komplett og jeg har fått en litt bedre skjorte.

Dressen ser grei ut i livet, men den ser for lang ut i ermene, og den sitter helt jævlig i nakke-området. Det at du fikk god veiledning av butikksjefen har da ingenting å si, ettersom butikkansatte stort sett ikke kan noe som helst om korrekt passform for dresser.

Jeg ville byttet ut tørklet med et hvitt et, eller f.eks. grønt om du vil ha litt farger, og en lyseblå skjorte.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende den sitter godt, jeg bare syntes det så ut om om den ikke satt helt perfekt. Men, igjen, det var vanskelig å se...

Og, det er ofte skummelt å høre på butikksjefer og råd. De kan få det til å høres ut som noe som ikke passer deg i det hele tatt, passer perfekt... : pp Menmen, ta bilde i morgen, og få med hele kroppen! : )

Lenke til kommentar

Ah magisk :D

Nå snakker vi. Hva skulle jeg gjort uten dere. Det blir en rask tur på kjøpesenteret i morgen for å få siste finish ser jeg raskt her. Vet dere om de har sånn tørkle på dressmann? For å gjøre det enkelt og å rekke unna alt i morgen, så tar vi det enkelt og driver raskt innom dressmann rett oppi gata her. Orker ikke innom alle småforettningene. Rimelig og greit er det også der.

Lenke til kommentar

Anus: Ser ingen bilder!

Mantoius: Investér heller i noe mer ordentlig. Og sjekk alltid at det er silke og ikke polyester. Det oppdager du jo dog bare ved å kjenne på stoffet. En hvit PS i lin ville jeg gått for, spesielt om du går for lyseblå skjorte.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Sko i posten i dag og måtte ta med champagnen til nyttår. Var den eneste de hadde fra Moet på det lille polet jeg var på, utenom det var det meste drit (ingen jeg kjente igjen fra testene jeg har lest)

Ja, burde klart å forestille meg hvilke sko han fikk i posten :)

Lenke til kommentar

Fransk mansjett og spread er sexy! :love:

Her er litt inspirasjon:

*bilder*

DXLA01_91236_75002_76_3469.jpg

Hva med denne fra hennes? Den ligner mye på det du illustrerer på bildene og jeg kan se for meg at den passer fint til den røe sløyfen. Jeg orker bare ikke bruke over 500 spenn på en skjorte akkurat nå. Føler jeg har brukt nok penger på dill og dall i julen og trenger derfor en rimelig skjorte i den stilen der. Denne til 199,-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...