Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Drugis: Helt ok, syntes jeg. Slipsknuten var såg noe stor ut for skjorten (nå vet jeg ikke om den er det eller ikke, syntes bare den såg for stor ut - ikke pent med andre ord)og jeg liker ikke den skjortekraven. Ellers var bilde av så lav kvalitet at det er vanskelig å se hvordan skoene ser ut osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes det var litt å plukke på når det gjalt hele antrekket. I tillegg til det AnewZ skrev synes jeg cardiganen ser noe stor ut og buksen virker å være i lengste laget.

 

Antrekket slår meg som "nesten, men ikke helt" :/

 

Enig ang. cardiganen. Samt du burde klippe deg :whistle: Håret ble litt for "rett opp".

Lenke til kommentar

Synes det var litt å plukke på når det gjalt hele antrekket. I tillegg til det AnewZ skrev synes jeg cardiganen ser noe stor ut og buksen virker å være i lengste laget.

 

Antrekket slår meg som "nesten, men ikke helt" :/

 

Enig ang. cardiganen. Samt du burde klippe deg :whistle: Håret ble litt for "rett opp".

Ser kanskje sånn ut på bildet, men det er ikke "rett opp". Håret er lagt bakover med usannsynlige mengder hårspray, føning og kremer for å få maks volum. Bruker minst 20 minutter på det hver dag haha.

Lenke til kommentar

Jeg ser det ikke står rett opp - men etter min mening går det for mye rett opp før det går bakover, om du skjønner hva jeg mener :p 20min på håret ja, jeg føler meg slask iforhold :blush:

 

Edit: Til ditt forsvar kan det ha noe med at bilde ikke er helt rett :)

Endret av AnewZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...