AnewZ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Drugis: Helt ok, syntes jeg. Slipsknuten var såg noe stor ut for skjorten (nå vet jeg ikke om den er det eller ikke, syntes bare den såg for stor ut - ikke pent med andre ord)og jeg liker ikke den skjortekraven. Ellers var bilde av så lav kvalitet at det er vanskelig å se hvordan skoene ser ut osv. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Er en enkel four in hand, synes det kanskje er den peneste knuten. Men du har rett i at skjorten ikke er all verden, det har gått litt hardt utover de hvite skjortene i julen så det ble en nødløsning i dag. Og kameraet er modent for utskifting. Lenke til kommentar
geil Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Synes det var litt å plukke på når det gjalt hele antrekket. I tillegg til det AnewZ skrev synes jeg cardiganen ser noe stor ut og buksen virker å være i lengste laget. Antrekket slår meg som "nesten, men ikke helt" :/ 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Synes det var litt å plukke på når det gjalt hele antrekket. I tillegg til det AnewZ skrev synes jeg cardiganen ser noe stor ut og buksen virker å være i lengste laget. Antrekket slår meg som "nesten, men ikke helt" :/ Enig ang. cardiganen. Samt du burde klippe deg Håret ble litt for "rett opp". Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Synes det var litt å plukke på når det gjalt hele antrekket. I tillegg til det AnewZ skrev synes jeg cardiganen ser noe stor ut og buksen virker å være i lengste laget. Antrekket slår meg som "nesten, men ikke helt" :/ Enig ang. cardiganen. Samt du burde klippe deg Håret ble litt for "rett opp". Ser kanskje sånn ut på bildet, men det er ikke "rett opp". Håret er lagt bakover med usannsynlige mengder hårspray, føning og kremer for å få maks volum. Bruker minst 20 minutter på det hver dag haha. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Jeg ser det ikke står rett opp - men etter min mening går det for mye rett opp før det går bakover, om du skjønner hva jeg mener 20min på håret ja, jeg føler meg slask iforhold Edit: Til ditt forsvar kan det ha noe med at bilde ikke er helt rett Endret 29. desember 2010 av AnewZ Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kul klokke, kanskje mest for oss fotointeresserte. Har lyst på den selv. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Sorry, men jeg likte ikke klokken :< Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Oh, statement clock makes a statement. Neida, for all del! Hadde en klokke med Tux en gang i tida... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Kul klokke, kanskje mest for oss fotointeresserte. Har lyst på den selv. Kjøp en! De er ikke så dyre at det gjør noe anyways Sorry, men jeg likte ikke klokken :< Noes! Oh, statement clock makes a statement. Neida, for all del! Hadde en klokke med Tux en gang i tida... Tux? :| Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Oh, statement clock makes a statement. Neida, for all del! Hadde en klokke med Tux en gang i tida... Tux? :| Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 I det jeg trodde min klokke var nerdete :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Denne så heller ikke dum ut: Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Nå falt jeg av. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Meg: Åh, dude, se på detta, detta er awesome lizm! Nerdeklokke og nerdeskjerf, i'm making a fucking statement! Henrik C: Eeeeh ... say whooot? Jeg: It's awesome. It's wild style. Noe sånt. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Likte ikke skjorten eller sløyfen. Ferdigknytt ser lite pent ut. Tørklet bør ikke matche med slipset eller sløyfen. Kjør heller på med et hvitt. Dressen ser jeg så vidt, så kan ikke si noe på det. Lenke til kommentar
geil Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Mantoius: Jeg ville byttet skjorte til en mer formell. Knappene i kontrastfarge blir kollisjon med resten. Og for all del bytt tørkle, det ser ut som det kommer fra et sett sammen med sløyfen nå. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Og for all del bytt tørkle, det ser ut som det kommer fra et sett sammen med sløyfen nå. Ja det vil jo medføre riktighet da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå