eskhyo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har noen prikk like som ble kjøpt på Dressmann for 299,-. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Visste ikke at Dressmann kopierte kjente merker i så stor grad? Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 De er omtrent helt like med slike striper som danner en firkant i hjørnet, ja. Jeg ville bare tipse fyren som lurte på hvor de kunne kjøpes om at det fantes en billigere versjon som er omtrent helt lik. Jeg skjønner godt at det kan være fett med noen dyre og eksklusive mansjettknapper om det er det man er ute etter. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) nevermind... Endret 18. april 2009 av EB_Veyron Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Pris på jakken? Mansjettknappene var også pene. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Likte antrekket med den røde buksa og piquen hansjørgen, veldig fresht! Hvilken bukse er det forresten? Fillipa K? Endret 18. april 2009 av Overdox Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Pris på jakken? Mansjettknappene var også pene. 1200, også på Steen og Strøm. Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Likte antrekket med den røde buksa og piquen hansjørgen, veldig fresht! Hvilken bukse er det forresten? Fillipa K? Zara Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 snaffle, Er den gjennomsiktig? MrVegard. Jeg liker antrekket. Velkommen til det gode selskap Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Nice MrVegard, synes både cardiganen og buksen var tøff, resten ser man ikke så altfor godt Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vegard: Antrekket var pent, likte også brillene. Frister å ta meg turen til en øyelege, håper nesten at jeg trenger lesebriller eller noe, hehe. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Kjekt antrekk Vegard Likte spesielt cardigan'en, men litt krage på en måte, det var stilig. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Vegard: Antrekket var pent, likte også brillene. Frister å ta meg turen til en øyelege, håper nesten at jeg trenger lesebriller eller noe, hehe. Hehe, du kan jo få kjøpt uten styrke også da, mye billigere enn glass til 7-800 kr pr glass Lenke til kommentar
HOHOHOHO222 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 snaffle,Er den gjennomsiktig? Den er ikke gjennomsiktig akkuratt, men den er såppas tynn at man kan se litt igjennom. Noen meninger om den? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Fillete bukser, sluskete skjorte og feil vinkel på bildet. 0/10. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Fillete bukser, sluskete skjorte og feil vinkel på bildet. 0/10. Vel, Iphone = dårlig kamera. Sluskete skjorte ser jeg i allefall ikke. Er prikk lik den som Homme har vist i bildetråden på en av de førstesidene. edit: endret litt på bilde, + at jeg hentet det bildet som Homme har tatt i bildetråden. (håper det er greit, Homme? ) Endret 19. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
hansjqrg1 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Likte ikke den skjorten helt. e; jeg syns ikke det ser ut som samme skjorte heller. Endret 19. april 2009 av hansjqrg1 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Dårlig kamera resulterer ikke i at bildet er vridd 90 grader. Riktig vinkel nå iallefall. Skjorten så pen ut når den var sammenbrettet, men skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke den satt fint eller passet til J&J-looken du går for. Heller ingen fan av de mørkeblå stripene. Men, for all del, om du syns antrekket ser bra ut, så må du jo bare gå med det. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Likte ikke den skjorten helt. e; jeg syns ikke det ser ut som samme skjorte heller. Hehe, er prikk lik skjorte Dårlig kamera resulterer ikke i at bildet er vridd 90 grader. Riktig vinkel nå iallefall. Skjorten så pen ut når den var sammenbrettet, men skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke den satt fint eller passet til J&J-looken du går for. Heller ingen fan av de mørkeblå stripene. Men, for all del, om du syns antrekket ser bra ut, så må du jo bare gå med det. Homme har blå striper, og jeg har svarte. Ellers er skjortene prikk like. Går ikke for J&J look, går for det jeg syns passer meg og ser best ut på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå