Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De er omtrent helt like med slike striper som danner en firkant i hjørnet, ja. Jeg ville bare tipse fyren som lurte på hvor de kunne kjøpes om at det fantes en billigere versjon som er omtrent helt lik. Jeg skjønner godt at det kan være fett med noen dyre og eksklusive mansjettknapper om det er det man er ute etter.

Lenke til kommentar
Fillete bukser, sluskete skjorte og feil vinkel på bildet. 0/10.

Vel, Iphone = dårlig kamera.

Sluskete skjorte ser jeg i allefall ikke. Er prikk lik den som Homme har vist i bildetråden på en av de førstesidene.

 

edit: endret litt på bilde, + at jeg hentet det bildet som Homme har tatt i bildetråden. (håper det er greit, Homme? :p )

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Dårlig kamera resulterer ikke i at bildet er vridd 90 grader. Riktig vinkel nå iallefall. Skjorten så pen ut når den var sammenbrettet, men skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke den satt fint eller passet til J&J-looken du går for. Heller ingen fan av de mørkeblå stripene. Men, for all del, om du syns antrekket ser bra ut, så må du jo bare gå med det.

Lenke til kommentar
Likte ikke den skjorten helt.

 

e; jeg syns ikke det ser ut som samme skjorte heller.

Hehe, er prikk lik skjorte :)

 

 

Dårlig kamera resulterer ikke i at bildet er vridd 90 grader. Riktig vinkel nå iallefall. Skjorten så pen ut når den var sammenbrettet, men skal jeg være ærlig, så syns jeg ikke den satt fint eller passet til J&J-looken du går for. Heller ingen fan av de mørkeblå stripene. Men, for all del, om du syns antrekket ser bra ut, så må du jo bare gå med det.

Homme har blå striper, og jeg har svarte. Ellers er skjortene prikk like.

 

Går ikke for J&J look, går for det jeg syns passer meg og ser best ut på meg.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...