fkm Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Haha, de buksene er så sexy fkm. Er det marinella slips? Pent var det uansett. Blazeren var også pen, samme med skoene. Alt i alt meget pent. Nei, slipset er kjøpt i en liten forretning i Roma. Han som eide den laget de selv for hånd, så tror det er ganske unikt. Butikken het Caparello tror jeg, men er ikke noe merke på slipset, så husker ikke helt.. Det er selvfølgelig 7-fold og self tipped. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Ganske håpløst å si mye om jakken, men man ser jo at den er noe stor. Ellers var det ikke så mye å si, ikke akkurat SLR kvalitet over bildene (Ja, jeg ser det er det). Men likte ikke skjorta noe særlig, hvertfall ikke til det antrekket. Uansett, god jul - Noburu Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Mantoius, Det ser greit ut fra anklene og opp. Slike sko passer seg best på sommeren, og ihvertfall ikke på julaften. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Antrekket hadde sett greit ut hadde det ikke vert for at det er julaften. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Jeg liker meget godt slips/skjorte/cardigan-komboen. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Mantoius, Det ser greit ut fra anklene og opp. Slike sko passer seg best på sommeren, og ihvertfall ikke på julaften. Synes buksen er altfor stor. Ellers enig! Lenke til kommentar
SML Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 fkm: hundebuksene<3 noburu: ser bra ut mantouis: likte ikke skoene, skulle helst sett noe litt penere på julaften, men langt over gjennomsnittet av hva jeg så idag. Hadde også vært finere om snippen hadde vært skjult av cardiganen, hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 (endret) Anew: Du Har ikke bilde av jakken også? Endret 24. desember 2010 av fiskebollebiff Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 24. desember 2010 Del Skrevet 24. desember 2010 Mantoius, Det ser greit ut fra anklene og opp. Slike sko passer seg best på sommeren, og ihvertfall ikke på julaften. Synes buksen er altfor stor. Ellers enig! Buksen er vel kanskje slik og den er kanskje litt for loose og baggy til en julaften ja. Buksen er akkurat slik at jeg får den rundt livet og er i størrelse Large. Skoene tok jeg bare på meg for bildet sin skyld og jeg har vel egentlig ikke vært ut for døren i dag med de skoene. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Anew: Du Har ikke bilde av jakken også? Nei, både kamera og lyset er altfor dårlig til å ta bilde av en svart jakke. Det er Barbour Challenger, så du kan jo google den. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ganske håpløst å si mye om jakken, men man ser jo at den er noe stor. Ellers var det ikke så mye å si, ikke akkurat SLR kvalitet over bildene (Ja, jeg ser det er det). Men likte ikke skjorta noe særlig, hvertfall ikke til det antrekket. Uansett, god jul - Noburu Takk Jakken må til skredder en gang, som jeg vet Hva med skjorten er det du ikke liker? Og hva ødelegger antrekket med den? Dårlig kvalitet på bildet fordi ISO-en måtte opp for å få et dugelig bilde noburu: ser bra ut Thanks Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Syns de forrige antrekkene har vært litt vel uformelle for julaften... Ser jeg bort i fra det syns jeg Anewz sitt så rimelig greit ut, men jeg likte ikke antrekket til mantoius spesielt godt. Edit: Glemte noburo.. Som du selv sier hadde jakken hatt godt av en tur til skredder. Skjorten passet heller ikke spesielt godt inn... Edit 2: faen som jeg roter nå a.. Har vel tatt et glass vin eller to for mye, lol... Geil: vanskelig å si noe særlig om passform, men det øvrige så pent ut! Endret 25. desember 2010 av fkm 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Henrikwl: Ikke spesielt pen knute. Sammenlign den med Geil sin eller min, så ser du forhåpentlig hva jeg mener. Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 fkm: Sant at bildet er for dårlig til å si noe om passform, men alle tilfeller var den nok bedre før julemiddagen Hyggelig å høre at det så bra ut ellers. Henrikwl: Sier meg enig med fkm her. Strengt tatt lurer jeg litt på hvordan du får til den sånn, mistenker at det kan være så enkelt at du ikke strammer den skikkelig. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ser hva dere mener… Jeg mente da selv at jeg strammet godt til, men tydeligvis tar jeg feil. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ser jeg bort i fra det syns jeg Anewz sitt så rimelig greit ut Takk Brukte ikke skoene og raw jeansa - la kun ut det bilde da det er relativt nylig kjøpt, samme med skjerfet. Hadde slim navy dressbukse til. Tanker om knuten da? Ikke så altfor lenge siden jeg lærte meg å knyte slipsene mine selv. Lenke til kommentar
geil Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ser hva dere mener… Jeg mente da selv at jeg strammet godt til, men tydeligvis tar jeg feil. Om du ser på fkms, AnewZ' og min har knuten en mer konkav fasong, og er i tillegg langt smalere nederst. Det er grunnen til at jeg gjettet på at din hadde trengt å strammes ytterligere. Men jeg likte slipset ditt Ser jeg bort i fra det syns jeg Anewz sitt så rimelig greit ut Takk Brukte ikke skoene og raw jeansa - la kun ut det bilde da det er relativt nylig kjøpt, samme med skjerfet. Hadde slim navy dressbukse til. Tanker om knuten da? Ikke så altfor lenge siden jeg lærte meg å knyte slipsene mine selv. Synes fasongen på knuten var flott, men bildekvaliteten er i dårligste laget til å svare på om den har en skikkelig dimple. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Pene sko, anewz! ;-) Likte antrekket også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Du med dressen: Buksen er for stor, jakken er for stor, skjortekragen var ikke pen, og jeg likte ikke slipset så godt heller. Slipsknuten var ganske fin da... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Drugis. Eneste jeg likte med antrekket var slipsknuten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå