Henrik C Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Og med den grønnfargen i bukser er det heller ikke noe problem å bruke dem til mye forskjellig. Lilla kan anbefales på det varmeste, jeg tror jeg kommer til å ha lilla crewneck og mørkegrønne bukser under slektsmiddag i romjulen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ahh, buksene er mørkebrune, ikke grønne. Jeg ser at hvitbalansen er totalt feil, men SLR'en har takka for seg så iPhonen er alt jeg har. Skal slenge opp et fitpic i morra, og se om ikke jeg får til et bilde som gir et litt mer riktig fargeinntrykk. Det var basisplagg jeg tenkte da jeg kjøpte disse, og komboen mørkebun og navy synes jeg klang bra i så måte. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Liker det henrikwl. Kunne tenke meg kordfløyel selv, men er ikke på burgunderrøde. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Fin bukse, Henrik! Jeg har en i navy fra ToS, og det er glatt en av favorittene mine. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Der var fitpic kommet opp. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Basert på bildet synes jeg genseren sitter greit. Den virker litt pløsete rundt magen (du får bare skyte meg om det er ølmage!) og litt bred i skuldrene. Buksa synes jeg ikke satt optimalt. Det virker som om det er en del stoff til overs og et lite opplegg hadde gjort seg! Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Det er nok en aldri så liten pondus, ja. Jeg er en matglad kontorrotte som ikke lenger har den samme forbrenningen jeg hadde da jeg var på din alder. Den er ikke større enn at jeg normalt sett klarer å håndtere den ved å trekke den til meg, men jeg må ha slurvet litt på bildet her. Den er muligens bred i skuldrene hvis du tenker på at sømmen til ermene ikke ligger akkurat på kragebenet. Jeg har dog lest at det har i senere år blitt vanligere at denne sømmen ligger lavere ned på skuldrene, og jeg kunne heller ikke gått en størrelse ned i genser da den ville blitt for liten ellers. Mye mulig at gensere fra andre fabrikanter vil passe meg bedre her altså, det skal jeg ikke si for sikkert. Når det gjelder buksa så håper jeg virkelig ikke at den også er for pløsete. Hadde den vært stort slimmere, måtte jeg hatt spett for å få den av (føler jeg). At buksa trenger opplegg kan godt være. Jeg vet faktisk ikke hvor på beinet buksa skal slutte. Denne slutter ca. en tomme over bakken når jeg står på sokkelesten. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Det er nok en aldri så liten pondus, ja. Jeg er en matglad kontorrotte som ikke lenger har den samme forbrenningen jeg hadde da jeg var på din alder. Den er ikke større enn at jeg normalt sett klarer å håndtere den ved å trekke den til meg, men jeg må ha slurvet litt på bildet her. *Slå seg selv på fingrene med en linjal* Den er muligens bred i skuldrene hvis du tenker på at sømmen til ermene ikke ligger akkurat på kragebenet. Jeg har dog lest at det har i senere år blitt vanligere at denne sømmen ligger lavere ned på skuldrene, og jeg kunne heller ikke gått en størrelse ned i genser da den ville blitt for liten ellers. Mye mulig at gensere fra andre fabrikanter vil passe meg bedre her altså, det skal jeg ikke si for sikkert. Å finne den perfekte matchen er vel 12 rette i seg selv! Det var uansett bare pirk. Når det gjelder buksa så håper jeg virkelig ikke at den også er for pløsete. Hadde den vært stort slimmere, måtte jeg hatt spett for å få den av (føler jeg). At buksa trenger opplegg kan godt være. Jeg vet faktisk ikke hvor på beinet buksa skal slutte. Denne slutter ca. en tomme over bakken når jeg står på sokkelesten. Det kan like gjerne være bildet! Så hovedsakelig på stoffet ved hofta/rumpa til høyre. Passformen var uansett slim, men synes bare ikke den var så veldig formsydd. Synes buksen så lengre ut på bildet, men lengden er jo en smakssak. Så lenge den ikke folder seg er det jo greit! For øvrig er ordene mine lite hvert etter 2 døgn uten søvn. Har som regel å ikke poste når jeg er overtrøtt, men bryter den gang på gang... Endret 20. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 ertestuing: Ser bra ut, basert på det lille jeg faktisk klarer å få ut av bildet! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Samtlige i denne tråden må slutte å bruke 4000kr på cardigans og kjøpe seg et kamera. Er iPhone virkelig så shitty til å ta bilder? 5 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Enig med Dorian. Det er ikke så spennende å se på bilder når det eneste man ser er dette: Det er ikke verre enn å gå inn på finn og bruke en 500-lapp.. Et kamera er alltid greit å ha uansett. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er jo ikke verre enn å gå ut i lyset. Snøen fungerer jo som naturens reflektor og skyer som naturens diffusor. Naturens fotostudio hjelper godt på iPhone-bilder. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 eller bare innse det at apple produkter ikke kan klare alt! 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Det er vel ingen som har påstått at Appleprodukter klarer alt, men det er et faktum at iPhone kan ta helt greie bilder i dagslys. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Like greit å bare innføre ny regel: Alle bilder som postes i bildetråden må være tatt med Hasseblad H4D. 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 finnes det egentlig noen bedre måte å drepe tråden på? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Like greit å bare innføre ny regel: Alle bilder som postes i bildetråden må være tatt med Hasseblad H4D. Evt. Hasselblad. Uansett, det krever ekstremt lite insats å få til et brukbart bilde. Man kan i det minste gå inn på badet, hvor det som regel er lyst nok til å få et greit resultat. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Like greit å bare innføre ny regel: Alle bilder som postes i bildetråden må være tatt med Hasseblad H4D. Evt. Hasselblad. Uansett, det krever ekstremt lite insats å få til et brukbart bilde. Man kan i det minste gå inn på badet, hvor det som regel er lyst nok til å få et greit resultat. Selvfølgelig, skrivefeil. Burde jeg vite som faktisk har eid et. Uansett, ute eller badet burde jo ikke være vanskelig. Endret 21. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Er ikke værre enn skru på lyset eller evt gå et sted med bedre lys for å fjerne iso-kornene man får av dårlig lys. Da er mye gjort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå