Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahh, buksene er mørkebrune, ikke grønne. :blush: Jeg ser at hvitbalansen er totalt feil, men SLR'en har takka for seg så iPhonen er alt jeg har.

 

Skal slenge opp et fitpic i morra, og se om ikke jeg får til et bilde som gir et litt mer riktig fargeinntrykk.

 

Det var basisplagg jeg tenkte da jeg kjøpte disse, og komboen mørkebun og navy synes jeg klang bra i så måte. :)

Lenke til kommentar

Det er nok en aldri så liten pondus, ja. :blush: Jeg er en matglad kontorrotte som ikke lenger har den samme forbrenningen jeg hadde da jeg var på din alder. Den er ikke større enn at jeg normalt sett klarer å håndtere den ved å trekke den til meg, men jeg må ha slurvet litt på bildet her. ;)

 

Den er muligens bred i skuldrene hvis du tenker på at sømmen til ermene ikke ligger akkurat på kragebenet. Jeg har dog lest at det har i senere år blitt vanligere at denne sømmen ligger lavere ned på skuldrene, og jeg kunne heller ikke gått en størrelse ned i genser da den ville blitt for liten ellers. Mye mulig at gensere fra andre fabrikanter vil passe meg bedre her altså, det skal jeg ikke si for sikkert.

 

Når det gjelder buksa så håper jeg virkelig ikke at den også er for pløsete. :cry: Hadde den vært stort slimmere, måtte jeg hatt spett for å få den av (føler jeg).

 

At buksa trenger opplegg kan godt være. Jeg vet faktisk ikke hvor på beinet buksa skal slutte. Denne slutter ca. en tomme over bakken når jeg står på sokkelesten.

Lenke til kommentar

Det er nok en aldri så liten pondus, ja. :blush: Jeg er en matglad kontorrotte som ikke lenger har den samme forbrenningen jeg hadde da jeg var på din alder. Den er ikke større enn at jeg normalt sett klarer å håndtere den ved å trekke den til meg, men jeg må ha slurvet litt på bildet her. ;)

 

*Slå seg selv på fingrene med en linjal*

 

Den er muligens bred i skuldrene hvis du tenker på at sømmen til ermene ikke ligger akkurat på kragebenet. Jeg har dog lest at det har i senere år blitt vanligere at denne sømmen ligger lavere ned på skuldrene, og jeg kunne heller ikke gått en størrelse ned i genser da den ville blitt for liten ellers. Mye mulig at gensere fra andre fabrikanter vil passe meg bedre her altså, det skal jeg ikke si for sikkert.

 

Å finne den perfekte matchen er vel 12 rette i seg selv! Det var uansett bare pirk.

 

Når det gjelder buksa så håper jeg virkelig ikke at den også er for pløsete. :cry: Hadde den vært stort slimmere, måtte jeg hatt spett for å få den av (føler jeg).

 

At buksa trenger opplegg kan godt være. Jeg vet faktisk ikke hvor på beinet buksa skal slutte. Denne slutter ca. en tomme over bakken når jeg står på sokkelesten.

 

Det kan like gjerne være bildet! Så hovedsakelig på stoffet ved hofta/rumpa til høyre. Passformen var uansett slim, men synes bare ikke den var så veldig formsydd.

Synes buksen så lengre ut på bildet, men lengden er jo en smakssak. Så lenge den ikke folder seg er det jo greit! :)

For øvrig er ordene mine lite hvert etter 2 døgn uten søvn. :confused: Har som regel å ikke poste når jeg er overtrøtt, men bryter den gang på gang...

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Like greit å bare innføre ny regel: Alle bilder som postes i bildetråden må være tatt med Hasseblad H4D.

 

Evt. Hasselblad.

 

Uansett, det krever ekstremt lite insats å få til et brukbart bilde. Man kan i det minste gå inn på badet, hvor det som regel er lyst nok til å få et greit resultat.

Lenke til kommentar

Like greit å bare innføre ny regel: Alle bilder som postes i bildetråden må være tatt med Hasseblad H4D.

 

Evt. Hasselblad.

 

Uansett, det krever ekstremt lite insats å få til et brukbart bilde. Man kan i det minste gå inn på badet, hvor det som regel er lyst nok til å få et greit resultat.

Selvfølgelig, skrivefeil. Burde jeg vite som faktisk har eid et.

Uansett, ute eller badet burde jo ikke være vanskelig.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...