feggy Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hvis han kjører gravemaskin, så er de plutselig pene da? Direkte pene er de vel ikke uansett. Praktiske? Joda. Men ikke pene Lenke til kommentar
geil Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 For å fortsette litt på knutediskusjonen, slik har jeg altså da gått i kveld. Den er vel strengt tatt fremdeles ikke helt rett, men det har vært en lang dag, og jeg er ikke helt stødig på hånden for øyeblikket 1 Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Absolutt en fin knute. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Kjøpte skoene fordi de er slitesterke + jeg jobber ute. Så de passet meg midt i blinken. Jeg syns også at de var stilige Endret 18. desember 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Du arbeider ikke tilfeldigvis i tømmerbransjen? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Isåfall tror jeg han hadde vært smart nok til å bruke vernesko! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Siktet til skjorta, men sant allikevel! E: Kavinsky, om det skal være closeup eller ikke trenger uansett ikke bildene være så store som de er nå. Syns personlig det ble litt mye med slipset og skjorta sammen. Endret 18. desember 2010 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Åååja, skjønner! Kavinsky: Må si meg enig med Milanjo; synes ikke slips/skjorte-komboen var optimal, men likte resten! Er det tweed-jakke? Ble litt forvirret angående fargene. På ett bilde ser skjorten hvit og sort ut og jakka grå, og på det andre ser skjorten hvit og blå og jakka brun ut. Hvilket bilde lyver, og hvilket snakker sant? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Kav, Jeg liker antrekket, men er litt usikker på slipset. Passformen er fin. Men mindre bilder eller nytt kamera. Det ble for kornete Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 ^^Jakken er i ull, litt tweed-ish. Den er grønnbrun med detaljer av blått i stripene og skjorten er blå, så ikke noe svart å finne. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Okey, hvitbalansen har en stygg tendens til å lure folk. Likte stoffet på jakken ihvertfall! Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Likte jakken veldig godt, jeg og. Kanskje ta bilde av hele outfiten med litt bedre kamera, så det blir litt lettere å dømme helheten? Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Har ikke noe bedre enn iphonen desverre Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Cool kav. Personlig skjønner jeg ikke helt de som sier at slipset ikke passer med skjorten. Rutene er i forskjellig størrelse, så objektivt sett er det ingenting som krasjer. Vanskelig å bedømme fargene ut i fra bildene, men jeg har jo sett noe av det live, så jeg vet at det passer fint sammen! Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Fin blazer, Kavinsky. Som en del andre har påpekt så likte jeg heller ikke kombinasjonen slips/skjorte spesielt godt. Ellers ser det bra ut. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Uten å vite hvordan dressen ser ut på deg, ertestuing, så høres det bra ut. Ville valgt det oransje lommetørklet, av alternativene så ser det best ut på en navy-farget dress. Det kommer til å være en frisk fargekombinasjon, i tillegg til at oransje ser bra ut med blått. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Ja, tenker det samme angående det oransje PS. Blir litt friskere enn det lyse. Dressen er forøvrig fra Ricco Vero, kommer muligens fitpic på mandag. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Det oransje fungerer jo om du vil skape litt kontrast, men synes det lyse fungerer godt også. Men hadde likt det bedre om PSen var ensfarget. Synes mønstrene krasjer litt med den paisley-mønstrede sløyfen. Endret 18. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
geil Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 henrikwl: Tror du har et veldig fint basisplagg i genseren. Skulle likt en justering av hvitbalansen samt et fitpic for å få riktig inntrykk av buksen, men tror den kan se bra ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå