KKake Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) E9 med de over på forrige side. Endret 16. desember 2010 av KongKake Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Harry bukser. Skoene var rimelig kjipe... Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Jeg avskyr lyse jeans og var heller ikke imponert over passformen eller vasken. Skoene er ikke av min type (er ikke helt sneaker-typen), så selv om jeg ikke liker de har det ikke så mye å si. Liker dog at såla er og ikke hvit! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Liker genser nr 2, Jude. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 (endret) Godt mulig at det ikke er de kuleste buksene eller sko, men var så billig og er så lett å trykke på buy knappen når du titter og ikke vil handle det dyreste Forresten, noen som har tips til farge av slips som vil se bra ut på vinteren med hvit skjorte og dressjakke? Endret 16. desember 2010 av Raste Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Nærmest alle farger, gitt at du ikke mente hvit dressjakke og. Da bør en lighter være første alternativ. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Alt bortsett fra tacky/skrikende farger som rosa/hvitt/aquablått/lysegrønt osv Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Pfft, et rosa slips kan da være pent. Pfft, et rosa slips kan da være pent. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Henrikwl: helt grei genser, men ikke noe jeg ville brukt personlig. Forøvrig er det ikke særlig pent med t-trøye med crewneck under v-halsgenser. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Enig med deg angående t-trøya, men jeg har bare v-neck t-trøyer i svart så jeg valgte det jeg i morgenørska anså som det minste av to onder. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Forresten, noen som har tips til farge av slips som vil se bra ut på vinteren med hvit skjorte og dressjakke? Dempede farger generelt er ganske trygt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 henrikwl: Genseren ser grei ut, ser ut til at den passer hvertfalll. Ellers sa fkm det samme som jeg mener om t-skjorta. Lenke til kommentar
SML Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Pfft, et rosa slips kan da være pent. Pfft, et rosa slips kan da være pent. Deg om det, jeg synes hvertfall ikke det er fint Kan overbevises hvis du har bildeeksempler, men tviler. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Jeg syns det kan se helt greit ut til navy dress. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 SpooPoker fra SF. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 ^Enig. Kan imo også være pent til gråe dresser, men det kommer veldig ann på nyansen. Men kommer jo selvfølgelig også veldig ann på nyansen av rosa. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 ^Spoo har en utrolig stil! Geil: Meget pent! Ville dog strammet slipsknuten litt, og det ser ut som den jakken muligens trenger litt justeringer. Utenom det, stort yay fra meg ihvertfall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. desember 2010 Del Skrevet 17. desember 2010 Haha, skjønner ikke hvorfor jeg ikke tenkte på det rosa Attolinislipset Det er jo en SF-legende, lol... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå