Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jottnegen: mye brunt! Hadde gjort seg med litt kontrastfarger. Digga klokka

 

Haawy: bra passform det da.

 

lokeland: det ser litt ut som om du svømmer i klærne, men hvis det er XS så er det jo ikke stort å få gjort noe med, i hvert fall på genseren. Kjenner godt til hvordan det er å ha en kroppsfasong son er utenfor normalen – om det er noen trøst så sveller man ut med årene. ;)

 

Digga skjerfet, og lua er – vel – ei lue. Ser varm ut.

Lenke til kommentar

Til de som skulle lure: Jeg har spiseforstyrrelser og veier kun 48 kg. Så da har vi fått det ut av verden. Men nettopp pga. vekten er jeg lykkelig dersom jeg finner noe som sitter sånn noenlunde. Har dog aldri funnet noe som sitter perfekt. Blazeren er i str. 44 og genseren i XS. Genseren sitter godt i bredden, men er generelt for lang for korte meg. :)

 

henrikwl: Får satse på at jeg slekter på faren min! :p Da skal det nok gå bra om et par tiår.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Hvor gammel er du, Lokeland?

 

173 cm vil jeg ikke si er kort akkurat da, men det er jo selvfølgelig under gjennomsnittet. Hvis du vil legge til 1-3 cm, så tar du bare på deg sko med litt ekstra hæl. :)

 

Blazeren ser jo ikke bra ut, men for 200 kroner er det som du sier helt herlig å ha på rølpefylla. Har selv begynt med dette etter at dressjakken min fra Corneliani ble ødelagt av ignorante tullinger. Kjedelig at selv gensere i størrelse XS blir seende posete ut, men det er dessverre tilfellet.

 

Hvilke jeans har du på deg i bildet med blazeren?

Lenke til kommentar

Jeg er 20. Og ja, jeg er glad i sko med litt hæl :whistle:

Man må jo bruke de triksene man har til rådighet.

 

Har fått ødelagt nok plagg på fest til at jeg tør å gå med noe som koster litt, så jeg overlater heller de dyrere plaggene til formelle anledninger hvor alkoholen holder seg i glasset og ikke over halve rommet.

 

Jeansene er et billig stykke rådongeri jeans kjøpt på eBay (fra en asiatisk selger) for under 200kr om jeg husker riktig. Asiatiske gutter vettu - de er mer i min størrelsesklasse ^^

Edit: Den kan visst tolkes på mange måter! :ermm:

Edit: Tror det var her jeg kjøpte de. Et godt kjøp for prisen, men du får jo selvfølgelig hva du betaler for.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Rankiz

 

Gratulerer med et par fine kvalitetsboots! Jeg har samme modellen selv i vanlig sort skinn. Et par i chestnut står på listen etter et par pebblegrain brouge boots. Kan nesten ikke vente til neste høst.

Edit: Skal sies at jeg fjernet gummisålen selv med kniv etter den ene datt av. De er bare limt på, så de sitter ikke så godt fast.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...