Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan ikke slutte en diskusjon med det tacky bildet, Henrik! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Haha, jeg gir opp. Det jeg mente var at Ed Hardy måtte være i en annen kategori enn buksene til D&G. Fra harry til noe annet. Men jeg slår en strek over diskusjon, men om du vil diskutere enda så bare forsett Jaja, fint at du innrømmer at du løy når du sa du var ironisk hvertfall. Du kan ikke slutte en diskusjon med det tacky bildet, Henrik! Uansett er konklusjonen hans feil. Den riktige konklusjonen er at det er opp til hver enkelt hva man syns er harry. Endret 9. desember 2010 av fkm Lenke til kommentar
geil Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg kan også nevne at det heter "bagatellsak". Jeg skjønner virkelig ikke denne fascinasjonen folk har med å dele opp ord som absolutt ikke skal deles. +1 Orddelingsfeil og folk som sier "Hvem film skal jeg se" dreper meg sakte innenfra. Særskrivingsfeil om en skal være pedantisk. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Du kan ikke slutte en diskusjon med det tacky bildet, Henrik! Det er for å understreke min mening. Kunne ikke ha valgt noe som faktisk så bra ut. fkm: for min del er den riktig. Selvfølgelig, den kan jo tolkes som at jeg sitter på fasiten, men igjen, min mening. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Jeg kan også nevne at det heter "bagatellsak". Jeg skjønner virkelig ikke denne fascinasjonen folk har med å dele opp ord som absolutt ikke skal deles. +1 Orddelingsfeil og folk som sier "Hvem film skal jeg se" dreper meg sakte innenfra. Særskrivingsfeil om en skal være pedantisk. Ja, det er sant. Har vel fått dårlig innflytelse fra organisasjoner som "Astronomer mot orddeling". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Likte det veldig godt. Ekstra pluss for klokka som var helt fenomenal. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 @Jottnegen Vanskelig å se antrekket i det første bildet, det er så mørkt. Men ut i fra de andre bildene så det kurant ut. Likte skoene, hvor er de fra? Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Brune sko, bukse og genser? Klokka: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 @AnewZ: Hvor mye måtte du gi for den freshe vesten? Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Vel, fargene lyver litt. Buksa er mye lysere en det du ser. Har aldri testet ut det antrekket, men ja, du har rett egentlig. Litt mye brunt Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Likte genrelt plaggene hver for seg. Skjorta er jeg dessverre ikke noe fan av, har aldri greid hvite og svarte ruter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hm, veldig brunt antrekk. Likte ikke skjorten, av samme grunn som Christian B. Lenke til kommentar
SML Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Som de andre sier, altfor mye brunt i et antrekk. Ville også dyttet lissene i skoen, men det er en smakssak. Klokka derimot er digg. Lenke til kommentar
August. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Pleier somregel å gjemme bort lissene. Skulle prøve litt forandring. Takk for tilbakemeldinger folkens. Ikke lenge siden jeg la om stilen, og lærer fremdeles. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Haawy: Ser ikke at den er for liten. Sitter bra i mine øyne. Lenke til kommentar
Slim Charles Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Tja, er ikke så veldig mye å si som du ikke har sagt selv, lokeland. Skjerfet ser greit ut, mens blazeren helt klart trenger tilpasning, både i ermene og ved å få en større åpning under kneppingen(hva heter egentlig denne åpningen?). Den så også litt kort ut. Liker ikke lua noe særlig. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) Lua er kun for skiturer, fyi! Ellers går jeg ikke med lue. Angående "åpningen" er det bare slik den er lagd. Men for 200kr er det en grei rølpeblazer imo. I tillegg til at den er fin å prøve ut skredderferdigheter på nå som jeg har symaskin. Endret 10. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 Hvor er genseren fra? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 (endret) H&M. Blazeren også for øvrig (trodde ikke det var mulig å lage en blazer så dårlig, men there you go! ). Begge koster 400kr hver, men var 50% i nettbutikken, så det ble et lite impulskjøp. Hadde nok aldri kjøpt de ellers. Skjerfet er et "kasjmir"-skjerf fra eBay og lua er også fra eBay. Endret 10. desember 2010 av lokeland Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. desember 2010 Del Skrevet 10. desember 2010 At H&M sine gensere er laget for folk på 2 meter kan jeg forøvrig avbekrefte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå