Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg gir opp. Det jeg mente var at Ed Hardy måtte være i en annen kategori enn buksene til D&G. Fra harry til noe annet.

 

Men jeg slår en strek over diskusjon, men om du vil diskutere enda så bare forsett :)

 

Jaja, fint at du innrømmer at du løy når du sa du var ironisk hvertfall.

 

Du kan ikke slutte en diskusjon med det tacky bildet, Henrik!

 

Uansett er konklusjonen hans feil. Den riktige konklusjonen er at det er opp til hver enkelt hva man syns er harry.

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Jeg kan også nevne at det heter "bagatellsak". Jeg skjønner virkelig ikke denne fascinasjonen folk har med å dele opp ord som absolutt ikke skal deles.

 

+1

Orddelingsfeil og folk som sier "Hvem film skal jeg se" dreper meg sakte innenfra.

 

Særskrivingsfeil om en skal være pedantisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan også nevne at det heter "bagatellsak". Jeg skjønner virkelig ikke denne fascinasjonen folk har med å dele opp ord som absolutt ikke skal deles.

 

+1

Orddelingsfeil og folk som sier "Hvem film skal jeg se" dreper meg sakte innenfra.

 

Særskrivingsfeil om en skal være pedantisk.

 

Ja, det er sant. Har vel fått dårlig innflytelse fra organisasjoner som "Astronomer mot orddeling".

Lenke til kommentar

H&M. Blazeren også for øvrig (trodde ikke det var mulig å lage en blazer så dårlig, men there you go! :p). Begge koster 400kr hver, men var 50% i nettbutikken, så det ble et lite impulskjøp. Hadde nok aldri kjøpt de ellers. Skjerfet er et "kasjmir"-skjerf fra eBay og lua er også fra eBay.

Endret av lokeland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...