Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men nå tar jeg meningen din med en klype salt da du som regel ikke har noe positivt :p

 

Når folk kler seg stygt gidder jeg ikke si noe annet, men legg merke til at det stort sett har vært 100 % enighet om at antrekket ditt ikke var noe særlig. Det at jeg som regel ikke har noe positivt å komme med er forresten tull, og jeg foreslår at du leser litt bakover i tråden hvis du mener noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, men nå tar jeg meningen din med en klype salt da du som regel ikke har noe positivt :p

 

Når folk kler seg stygt gidder jeg ikke si noe annet, men legg merke til at det stort sett har vært 100 % enighet om at antrekket ditt ikke var noe særlig. Det at jeg som regel ikke har noe positivt å komme med er forresten tull, og jeg foreslår at du leser litt bakover i tråden hvis du mener noe annet.

Det er din mening, det skal du få lov til å komme med. Men ordtrykk som harry osv. blir for dumt å bruke mener jeg.

 

Ikke at jeg syns at stilen din er noe dårlig, men kanskje andre folk syns at din stil er dårlig? Bare sånn eksempel :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Nei, men nå tar jeg meningen din med en klype salt da du som regel ikke har noe positivt :p

 

Når folk kler seg stygt gidder jeg ikke si noe annet, men legg merke til at det stort sett har vært 100 % enighet om at antrekket ditt ikke var noe særlig. Det at jeg som regel ikke har noe positivt å komme med er forresten tull, og jeg foreslår at du leser litt bakover i tråden hvis du mener noe annet.

Det er din mening, det skal du få lov til å komme med. Men ordtrykk som harry osv. blir for dumt å bruke mener jeg.

 

Ikke at jeg syns at stilen din er noe dårlig, men kanskje andre folk syns at din stil er dårlig? Bare sånn eksempel :)

 

Lol, som KK sier må det da være greit å kalle det harry om man syns det er harry. Hva er det neste? Kan jeg ikke kalle noe stygt selv om jeg syns det er stygt?

 

Forøvrig er jeg fullstendig klar over at det sikkert er mange som ikke liker stilen min, og det har jeg da heller ingen som helst problemer med, men jeg klarer ikke helt å se hva det har med saken å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er vel ganske åpenbart at folk ytrer sin mening når de kommenterer? Så å svare kritikk med at klær er en smakssmak ser jeg ikke helt poenget med … "Harry" blir jo her brukt som et adjektiv for å beskrive antrekket; på lik linje med pen og stygg.

 

Selv mener jeg at genseren var litt for posete, liker ikke helt skjorter (en helt hvit skjorte hadde gjort seg bedre) og at buksen med lomme-i-lomme-lommene var litt rar.

Lenke til kommentar

Ed Hardy er harry, du kan ikke si at både D&G og Ed Hardy er harry. Da er Ed Hardy noe for seg selv :p

 

Jeg orker ikke finne fram en facepalmsmiley nå, men du kan sikkert se for deg en.

 

Hvorfor kan man ikke si at både EH og D&G er harry om jeg tør spørre? Som du nettopp har påpekt selv er smak individuelt, og det finnes så vidt jeg vet ingen universell bestemmelse om hva som er harry og ikke, så da må det da være opp til AnewZ å bestemme hva han selv syns er harry og ikke. Uansett er det ikke slik at et merke ikke kan være harry bare fordi det finnes et annet merke som er enda mer harry. Jeez, tenk litt før du skriver.

Lenke til kommentar

Nå var det ironi da?

Du bør virkelig roe deg ned for en bagatell sak.

 

Men jeg orker ikke å diskutere mer om denne saken :)

 

Ironi? Ikke drit deg ut...

 

Jeg er forøvrig helt rolig, men jeg svarer selvfølgelig på innlegg som strider mot alt som heter logikk, og ikke minst når det er en massiv motsigelse av noe du selv nettopp sa.

 

Jeg kan også nevne at det heter "bagatellsak". Jeg skjønner virkelig ikke denne fascinasjonen folk har med å dele opp ord som absolutt ikke skal deles.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...