AnewZ Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hm ..Kopierte bare linken til jakken, men antar at det ikke går på hm sine nettsider. Men jo, det var den som var på siden. Gå på " jakker " og deretter " Alle jakker og blazere " - Page 2, nr 2 fra venstre nede Tror hvertfall det var den. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det er da stor forskjell på den Raste har kjøpt og den på side 2. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, det er stor forskjell på de. Ga 399 kr for den faktisk på H&M, Gnomiz. Henviser til nest siste side, bebeluv. Hva tuller Gnomiz med? Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Flere enn meg som synes det er synd at alle de eldre bildene i bildetråden er forsvunnet? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Flere enn meg som synes det er synd at alle de eldre bildene i bildetråden er forsvunnet? Jepp, spesialt av thrice og Homme som har den beste stilen inne i den tråden Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Asslick kor? Du mener dem har den beste stilen, men likevell synes du det er kjedelig? Dem kjører veldig lite av harry bukser osv. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Vel, jeg syns dem greier å kombinere det ganske bra og får det til å se bra ut. Igjen, så greier du å komme med tull, nå tror jeg ignorer deg. Se innlegget mitt engang til å se "i den tråden". Nå syns jeg faktisk du går mere og mere på personangrep enn diskusjon bebeluv. Henrik C, hva betalte du for piquen? Må vel se å handle inn nye piquer til sommeren. Endret 17. april 2009 av Raste Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Komme med tull? Du påstår at viss man kun har cleane og enkle bukser i klesskapet så blir det kjedelig, jeg tørr å gå så langt og si at både Homme og thrice ikke har en eneste bukse fra Kaporal i skapet. Må vel være kjedelig med kun cleane bukser i klesskapet? Piquene til RL koster 700,- Endret 17. april 2009 av bebeluv Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Vel, det er hva jeg selv syns. På bildene til Homme og thrice, så har dem greid å kombinere det veldig bra og som gjør at enkle bukser kan se bra ut. Piquéen kostet £60. Tør jeg å spørre om hvor du kjøpte den hen eller kjøpte du den via nettet? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Kjøpte den i London på House of Fraser. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har akkurat den samme jakka, Raste. Er selv godt fornøyd med den. Satt som et skudd på meg. Kjøpte i tillegg denne jakka som hang rett ved sida: http://files.hm.com/media/products/705/DXL...012_21_0497.jpg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jeg har akkurat den samme jakka, Raste. Er selv godt fornøyd med den. Satt som et skudd på meg. Kjøpte i tillegg denne jakka som hang rett ved sida:http://files.hm.com/media/products/705/DXL...012_21_0497.jpg Godt at du er fornøyd, fikk positive tilbakemeldinger på skolen i dag, og flere trodde at den kostet mere enn det jeg ga for den. Så en grei og rimelig jakke. Planen var å investere litt mere i en vårjakke, men så kom jeg over den da Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) Bildene mine forsvant når jeg slette photobucket kontoen min Og siden den nye pcen ikke har blåtann for jeg likke lagt inn nye bilder heller. Ser noen flotte innkjøp og antrekk Endret 18. april 2009 av thrice Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har du ikke USB kabel da thrice? Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har akkurat den samme jakka, Raste. Er selv godt fornøyd med den. Satt som et skudd på meg. Kjøpte i tillegg denne jakka som hang rett ved sida:http://files.hm.com/media/products/705/DXL...012_21_0497.jpg Synd jeg ikke så den. Kjøpte jakke hos H&M i år, men mulig de ikke hadde fått den inn ennå. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har du ikke USB kabel da thrice? Har bare mobiltelefon, og jeg vet ikke hvor kabelen ligger. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Har du ikke USB kabel da thrice? Har bare mobiltelefon, og jeg vet ikke hvor kabelen ligger. Altfor vag unnskyldning. Vi krever bilder thrice, kjøp en kabel! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 @Jonas! mansjettknappene var fete! Hvor mye ga du for dem? Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Takk De kostet ikke så mye, 1099 på Steen og Strøm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå