AndyPanda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Veit ikke om jeg så den fete detaljen. Eller var det det som så ut som en hale som gikk ned der? Klarte ikke helt så se om det hang noe ned der eller om det var baksiden på vesten Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, det er en hale der ja! Tok et bilde av den også, men det såg ut som jeg fleksa bicepsen så jævlig på det bilde at jeg droppa det 1 Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 AnewZ: Jævlig harry. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Les innleggene over ditt eget iallfall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 AnewZ: Jævlig harry. Matsemann: Jævlig intelligent. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 AnewZ: Jævlig harry. 1 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg lurer på når den saken der ble laget. Kan ikke se for meg at den noen gang har vært in med en hale som henger ut fra skulderen. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 AnewZ: Jævlig harry. Matsemann: Jævlig intelligent. fkm: jævlig bra. (hvis jeg ikke misforstod noe nå) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Raste: Jeg likte det ikke noe særlig. Buksen var småharry (lommen i lommen) og skjorten syntes jeg ikke passte til genseren som jeg heller ikke likte fargen noe særlig på, hvertfall ikke nå i desember. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Ikke pent. Lyseblått på vinteren = fail, og uansett hater jeg lyseblå gensere. Buksen så ikke spesielt pen ut, og beltet så litt rart ut det og. Liker ikke skjorter med kontrast-knappestolpe osv. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Buksen så veldig ut som noe som er fra J&J. Og beltet?! Er ikke dette typisk fake sydenbelte? Husker jeg hadde det da jeg gikk i 6.klasse eller noe. Endret 9. desember 2010 av Bebeluv Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Buksen er kjøpt fra Follestad, og merket er D&G. Beltet er dessverre ikke syden belte, bare et helt enkelt et Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Buksen er kjøpt fra Follestad, og merket er D&G. Aha, det forklarer harry-looken. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Fredrik kom meg i forkjøpet med den kommentaren. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Raste: Syns genseren så litt klumpete ut og litt for pæreformet. Fargen var grei, selv om det er helt feil årstid. I tillegg syns jeg ikke skjorta passa helt, uten at jeg helt klarer å forklare hvorfor. Tror kanskje det var at den kragen var litt høy og mønsteret på innsiden ikke så særlig bra ut. Klarte ikke å se buksa så godt på bildet, men lommene så ihvertfall ganske stygge ut. Beltet så helt greit ut. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Buksen er kjøpt fra Follestad, og merket er D&G. Aha, det forklarer harry-looken. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Nei, men nå tar jeg meningen din med en klype salt da du som regel ikke har noe positivt 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Eller at han bare kommer med konstruktiv kritikk? Er ikke lett å si noe positivt når 90% av den norske befolkningen kler seg dass. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 Eller at han bare kommer med konstruktiv kritikk? Er ikke lett å si noe positivt når 90% av den norske befolkningen kler seg dass. Er det ikke opp til hver sin mening da? Smak og behag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå