Mchansern Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Anewz: Hva slags pels er det? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Grusomt. Og nei, det er ikke det at det er pels som gjør at jeg synes det ... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Lol anus. Tatt på deg mammas pelskåper nå? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Hva får deg til å tro det? hehe KK: Haters gonna hate. Mchansern: Rev eller ulv eller noe sånt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Anewz: Liker hverken pelskåper eller pelsvester, men det under var fint Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Herregud, er folk her helt blottet for humoristisk sans? Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Herregud, er folk her helt blottet for humoristisk sans? Nei. Jeg lo stille for meg selv. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 AnewZ: Synes både pelsjakker og pelsvester er penere på kvinner, men det er kanskje en tilvenningsgreie. Pent ellers! Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 AnewZ: Liker ikke egentlig hvordan større pelsting ser ut, men det under så veldig bra ut (as said earlier)! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Haha, måtte nesten komme noen pelsbilder i dag. Bare pass deg for gale aktivister med maling så går det nok bra. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjønner dere virkelig ikke at Anus tuller? Selvfølgelig går han ikke med det. Herregud ass... 2 Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Jeg håper han gjør, men dette er internett, og det er mange syke mennesker der ute.. 1 Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du går så hardt ut. Herregud ass... Ha litt forståelse for at ikke alle humor slår igjennom over internett. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Skjønner dere virkelig ikke at Anus tuller? Selvfølgelig går han ikke med det. Herregud ass... Hehe, godt at noen forstår at jeg bare spøker Er vel noe mamma har arvet av bestemor, om jeg ikke tar helt feil. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du går så hardt ut. Herregud ass... Ha litt forståelse for at ikke alle humor slår igjennom over internett. Man skal være passe dum for å ikke skjønne at det var en spøk. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Er vel noe mamma har arvet av bestemor, om jeg ikke tar helt feil. Kunne fint likt å eid det selv. Min mormor har en pelsjakke jeg bare venter på å få arve.. Kanskje hun er snill og gir meg litt tidlig arv. Lenke til kommentar
SML Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 (endret) AnewZ: Lo godt Endret 8. desember 2010 av SML Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Sikkert ikke alle som har vært i Mote- og velværecafé og tar den like fort Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 8. desember 2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Du går så hardt ut. Herregud ass... Ha litt forståelse for at ikke alle humor slår igjennom over internett. Man skal være passe dum for å ikke skjønne at det var en spøk. Når det gjelder klesstil så finnes det mye rart der ute. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå