Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Rankiz: Om det så er Polo eller ei syns jeg ikke den var spesielt fin. Tror aldri jeg vil se verdien av å ha merket på plagget smurt utover på den måten, virker bare som et skrik etter oppmerksomhet og noe a-la "Se, jeg bruker merkeklær!!!!!111". Men det er nå bare meg, da. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Er egentlig enig, Miljano. Får litt pappa-gutt feeling. 1 Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hamar17: Litt for lange chinos, og skoene var ikke akkurat det jeg ville kalle fint. Foruten det var det fint Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Hamar: Ser bra ut. Buksen skal helst sitte bedre enn det, selv om man kjører en avslappet stil. Fint med variasjon i tråden, er lei alle disse homsene i dress. 2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Kommer fra karen som nettopp postet en dress Selv syntes jeg det ble overkill med sko som matcher skjorten, selv med rutene. Samt buksen satt ikke akkurat perfekt. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Buksen sitter helt perfekt. Passformen derimot har jeg mitt å si om.. Skal også innrømme at den brukes med noe lavere liv enn tenkt så kan ta på meg litt av skylden selv også. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Hamar17: Beklager, men synes det ser ut som ett dårlig forsøk på å nærmer seg "streetwear-stilen" og ender opp med average vgs-elev 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Homme: Jeg synes det ser ut som det meste av streetwear, jeg. Ikke en stil jeg finner spesielt fin, men det ser nå gjennomført ut. Vi må i hvert fall klare å skille mellom det han har på seg og vanlig vgs, ellers virker det bare som vi ikke vet hva en vanlig vgs-elev går med. Det han har på seg er ihvertfall et hakk eller to over det. Det er ikke svart/hvitt, enten helt korrekt utført (i dine øyne) streetwear og en som ikke gir faen (aka de fleste). Endret 5. desember 2010 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2010 Hva som går under "vanlig vgs-elev" er selfølgelig sett fra ett personlig perspektivt, og jeg forbinder akkurat det antrekket med min gamle VGS. Og hovedpunktene mine er først og fremst skoene, også skjorten. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Da vil jeg bare si at skoene ikke er i bruk lenger. Har insett at de er noe utdatert... Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Tror du har noen sneakers som funker bedre enn de der ja Btw, sånn generelt, blir det for "matchete" med sko og overdel i lik farge? Endret 5. desember 2010 av Sir-Andy Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Hvis du liker skoene er det bare å bruke de. Når jeg får kritikk for noe her inne er det vel og bra, men det betyr ikke at jeg dropper å bruke noe jeg selv liker. Jeg må uansett si meg enig med Dorian hva angår buksen og skoene. Endret 5. desember 2010 av thrice Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jada, tro meg. Jeg vet at det dere sier ikke skal styre hva jeg gjør. Men jeg har innsett at de er veldig lite anvendelige og dessuten har jeg flere par Nike's som er mye freshere Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hamar17: Er enig med Homme. Dessuten så er ikke Dressmann den beste plassen å finne chinos. Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 I'm aware. Men de er i alle fall to år gamle og gikk ikke til innkjøp av nye i år fordi jeg ikke kom hjem til Norge før den norske sommeren var så godt som over. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 @Coa: De er av merket Fingerman, kjøpt på Hanske-Hallén på hjørnet Stortingsgaten/Roald Amundsens gate. Både skinn og fôr er lam, og de kostet 775 kroner. Takker. Fikk kjøpt meg et par i dag. Det er vel de samme som du har, konjakkfarget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rankiz: Er det pels? Saueskinn? Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Rankiz: Var det den som ikke kostet mer enn latterlige 600 kr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Kaninpels Heftig. Håper den døde en lang og smertefull død og hadde et ræva liv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå