Rankiz Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal ikke klage, fikk den for 700 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det var jo ikke spesielt billig, og hvertfall ikke for den genseren der. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Da bør du kanskje klage. Jeg synes også det blir litt mye logoer, men jeg kan se for meg at det er mulig å pulle den off. Jeg liker egentlig logoen på ermet dårligst. Bruken er nok begrenset, ettersom det nærmest må være snø for at du kan bruke den, tror jeg. Njaa.. Jeg vet ikke. Kan være fin, vanskelig å si. Jeg liker ikke fargen på skjorten AnewZ, selv om fargen er off har jeg ikke sansen for hverken gul eller dus gul. Endret 5. desember 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Pen klokke SML. Har samme selv, i blå og brun. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Møkbook: Ville startet med å skifte ut skjerfet. Du trenger noe som bryter opp litt. Skotskrutete skjerf funker alltid. Det finner du på Volt til en billig penge. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Skal ikke klage, fikk den for 700 Da bør du kanskje klage. Klage? Wtf? Han sa at han ikke skulle klage på prisen. Jeg synes ikke det var spesielt billig, han kan godt klage på prisen. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Mye kosta den Rankiz egentlig? ser for meg den er skikkelig dyr Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 (endret) Rankiz: Rett og slett fæl genser. SML: Mye pent, liker særlig skoene, tenkt på å anskaffe de selv. Anewz: Ser greit nok ut, men hvitbalansen på bildet ser noe rar ut, så vanskelig å bedømme farge. Møkbook: Synes det ser greit ut, selv om de (HM) kunne ha spart seg for de "hempene" på toppen av jakken. Umulig å si noe om buksen pga bildets kvalitet. Endret 5. desember 2010 av Xtra Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Rankiz: Uten logoene (spesielt den på brystet) var det en grei genser. Møkbook: Syns de skulderklaffene var litt for høye, men ellers grei jakke. Så også litt stor ut nederst, men det er ganske vanlig for H&M klær (For de fleste jeg har ihvertfall). Lenke til kommentar
Hamar17 Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Helt fair antrekk, ville byttet ut skjerfet for å unngå at det blir for ensformig rent fargemessig. Hempene på jakken er jeg heller, ikke helt sikker på.. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg byttet bildet i mitt innlegg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 "hempene" Hempene Det heter epåletter. Ungdommen nå til dags... Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det heter epåletter. Ungdommen nå til dags... Også kalt skulderklaff. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Tenkte du kom til å rette på det, men det er da bare rett og rimelig. Satte hempene i anførselstegn fordi jeg var usikker på ordet. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Det heter epåletter. Ungdommen nå til dags... Også kalt skulderklaff. Det er jeg fullstendig klar over, og det var grunnen til at jeg ikke siterte ditt innlegg. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Ja, regna i grunnen med det, men uansett greit å få fram, så ikke folk tror at det kun kan kalles epåletter. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Epåletter høres mye kulere ut Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Epålett høres ut som en type egg. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 5. desember 2010 Del Skrevet 5. desember 2010 Jeg kaller det skulderklaff fordi for meg er epåletter en hylse som er hard som man trer i to hull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå