henrikwl Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Altså, jeg mener på ingen måte å være slem her, men jeg mener helt seriøst at du burde kvitte deg med hvert eneste plagg du har på deg på det bildet, med et mulig unntak for undertøy. Å ja, jeg kaster aldri tangaen min! For øvrig, takk for detaljert tilbakemelding. Jeg er slettes ikke uenig i mye av det du sier, og en planlagt fornyelse av garderoben er hele grunnen til at jeg er her inne i utgangspunktet. At pinstripe er «ekstremt business» var jeg f.eks. ikke klar over, men nå er det altså behørig notert. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, det kan selvfølgelig brukes i andre settinger, men i utgangspunktet er dresser med pinstripes sett på som businessdresser. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 AndrineF Fin kjole. Det er vanskelig å se noen detaljer på beltet. Er det et frynsete stoff på sløyfen? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Geil: Har du noe mer info på de hanskene? Trenger skinnhansker og de var veldig fine. Jeg finner bare sorte og mørkebrune hansker, men jeg trenger noen som er litt lysere. De der så nesten perfekt ut. Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) @Coa: De er av merket Fingerman, kjøpt på Hanske-Hallén på hjørnet Stortingsgaten/Roald Amundsens gate. Både skinn og fôr er lam, og de kostet 775 kroner. Andrine: likte kjolen Endret 4. desember 2010 av geil Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg husker da sjefen til sjefen til sjefen min dukket opp på jobben en dag, og man kunne se på pinstripesene hvem som fikk best betalt. Ayeaye: Det plagget er vel ikke ment for å være spesielt fint, men jeg har lignende selv og vet hvor fantastisk det er. Jeg har en fra Polo som awesome. henrikwl: Det var ikke spesielt /fa, men jeg tror neppe du skiller deg negativt ut på julebord. Vil du derimot skille deg positivt ut så må du nok satse på noe annet enn Dressmann, og gjerne få den sydd til kroppen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nei, jeg vet at jeg ikke skiller meg negativt ut på julebordet. Jeg får som regel positive tilbakemeldinger på antrekket sånn når jeg ferdes blant folk og det er jo hyggelig det, men nå har jo folk flest ikke peiling - hvilket er hvorfor jeg også la det ut her for kommentarer, fordi jeg vet at her inne har folk peiling og gir verdifull tilbakemelding. La det for øvrig for alltid være nedtegnet at jeg har kjøpt min siste Dressmann-dress. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kjøpte selv en Filippa K-dress hin dagen som jeg nettopp fikk fra skredderen, og jeg er rimelig fornøyd. Pix i løpet av kvelden. 2 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Altså, det er jo ikke umulig å få en Dressmanndress til å se grei ut. Hovedproblemet med dressen til Henrikwl er jo at den er 4353453 størrelser for stor. Når det er sagt er det ikke noen grunn til å fortsette å kjøpe dresser der nei, lol. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 AyeAye, det var ikke din jakke jeg snakket om, jeg mente dressjakken til Henrik, jeg burde muligens presisert det. Lenke til kommentar
AVF Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Thrice: Takk! Det skal være som en slags sløyfe, med sånne strass-saker på. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg tror det ville sett bedre ut uten strass-saken, men det er bare småpirk. Lenke til kommentar
SML Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 (endret) Dorian Gray: Eneste jeg kan pirke på, er at slipset kunne vært litt lenger(og mulig strammet litt lenger opp mot kragen), og at kragen ikke passer til dressen. Men som du sier, det er jo den eneste skjorten du har tilgjengelig. Ellers var det fint, passformen så grei ut og Endret 4. desember 2010 av SML Lenke til kommentar
thrice Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Fin dress med fin passform, Dorian. Det eneste jeg har å utsette var at slipset kunne gått ned til beltet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 andrineF kjempeflott kjole, satt som et skudd på den smekre kroppen! 1 Lenke til kommentar
AVF Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Yavel: Takk! Dorian: Stilig dress! Og sånn slips er veldig stilig Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Dorian hele antrekket utenom slipset var veldig tøft. Jeg syns slipset ble litt for spesielt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 KongKake: Satser på at du legger de opp litt? henrikwl: Jeg har egentlig ikke noe annet å tilføye enn det som er sagt over. AndrineF: Fin kjole, men jeg tipper det hadde sett bedre ut uten beltet. Dorian: Fin dress! Og AyeAye, hva er det som er for spesielt med slipset? Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Jeg syns det var litt for spesielt for min smak, men smaken som baken den er delt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå