Gå til innhold

Kommentarer til bildetråden


Anbefalte innlegg

Altså, jeg mener på ingen måte å være slem her, men jeg mener helt seriøst at du burde kvitte deg med hvert eneste plagg du har på deg på det bildet, med et mulig unntak for undertøy.

 

Å ja, jeg kaster aldri tangaen min! :tease:

 

For øvrig, takk for detaljert tilbakemelding. Jeg er slettes ikke uenig i mye av det du sier, og en planlagt fornyelse av garderoben er hele grunnen til at jeg er her inne i utgangspunktet. :)

 

At pinstripe er «ekstremt business» var jeg f.eks. ikke klar over, men nå er det altså behørig notert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg husker da sjefen til sjefen til sjefen min dukket opp på jobben en dag, og man kunne se på pinstripesene hvem som fikk best betalt.

 

Ayeaye: Det plagget er vel ikke ment for å være spesielt fint, men jeg har lignende selv og vet hvor fantastisk det er. Jeg har en fra Polo som awesome.

 

henrikwl: Det var ikke spesielt /fa, men jeg tror neppe du skiller deg negativt ut på julebord. Vil du derimot skille deg positivt ut så må du nok satse på noe annet enn Dressmann, og gjerne få den sydd til kroppen.

Lenke til kommentar

Nei, jeg vet at jeg ikke skiller meg negativt ut på julebordet. ;) Jeg får som regel positive tilbakemeldinger på antrekket sånn når jeg ferdes blant folk og det er jo hyggelig det, men nå har jo folk flest ikke peiling - hvilket er hvorfor jeg også la det ut her for kommentarer, fordi jeg vet at her inne har folk peiling og gir verdifull tilbakemelding.

 

La det for øvrig for alltid være nedtegnet at jeg har kjøpt min siste Dressmann-dress. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...