Jonas. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kjøpte 15 1/2 /33 inches, i tailored fit. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 (endret) Kongkake: Haters er noe dritt, men det er faktisk jævlig lame av deg å bare poste et stockbilde av en bukse som i utgangspunktet allerede ser litt rar ut, uten å verken nevne merke, modell eller pris. Edit: buksen kan dog sikkert se bra ut med riktig størrelse, men det er jo heller ikke tilfellet på bildet. Endret 29. november 2010 av Winston Wolf Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Haha, joda, følte bare det var litt lenge siden sist jeg la ut noe her, og gadd ikke vente til jeg faktisk har fått buksen. Regner med at jeg må justere litt på den før den sitter perfekt. Merke, modell og pris er; Cheap Monday, Five, 420SEK fra Caliroots. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 29. november 2010 Del Skrevet 29. november 2010 Du hadde i hvert fall kjøpt den da. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Hvilket stoff er det? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Cypheron: Ikke helt fan av jakken, desverre. KongKake: Ikke helt begeistret over de buksene jeg, altså. AyeAye: Den jakken er god å ha når man vandrer i fjellet ja! Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg liker ikke jakken. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 henrikwl Slips og skjorte er ok. Er PSet i sølv? Hvis det er sølv i silke liker jeg det ikke. Du har allerede påpekt at jakken ikke passer, så det er ikke stort mer å si. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) PSet er i sølv og i silke, ja. Har ett i lilla som jeg pleier å bruke til den skjorta og det slipset, men av en eller annen grunn så valgte jeg altså dette i stedet. Sikkert dårlig samvittighet, da jeg på en måte følte jeg måtte bruke det PSet siden jeg så sjelden gjør det. Kanskje det er en grunn til det? Endret 2. desember 2010 av henrikwl Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Syntes slipsknuten var for stor jeg, men det er vel kanskje bare meg(?). Ellers så oppsummerte thrice det ganske greit. Ingen fan av sort pinstripe, men det er jo en smakssak. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Angående slipsknuten: jeg knøt først en four-in-hand knute, men den knuten så totalt søppel ut sammen med den kragen. Jeg må nesten kjøre Windsor for å fylle ut kragen skikkelig. Enig i at Windsor knuten kan bli litt voldsom av og til ja. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 (endret) Altså, jeg mener på ingen måte å være slem her, men jeg mener helt seriøst at du burde kvitte deg med hvert eneste plagg du har på deg på det bildet, med et mulig unntak for undertøy. Dressen er alt for stor, og sort + pinstripes er en idiotisk kombo, ettersom pinstripes er ekstremt business, mens sort er ekstremt begravelse. Skjorten er vel det minst stygge plagget, men personlig hater jeg fargen. Slipset var for det første dårlig knytt (og windsor er en stygg knute selv om du hadde fått den til), og fargene var ikke pene. I tillegg gikk slipset dårlig over ens med skjorten Sølvlommetørkle er heller ingenting å rope hurra for. Sist men ikke minst, gjør noe med håret, og ta på deg sko før du tar bilde. Endret 2. desember 2010 av fkm 3 Lenke til kommentar
AVF Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Fine kjoler, Cricket! Så faktisk på den ene av de selv Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 AyeAye:Den jakken er god å ha når man vandrer i fjellet ja! Jeg liker ikke jakken. Det er veldig greit med en sånn jakke når man bor nord i landet. Dandy du trenger ikke å like jakken, hovedpoenget er at jeg liker den. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, i denne tråden er hovedpoenget hva andre syns om jakken din, derav "kommentarer til bildetråden". Jakken er sikkert praktisk den, men pen var den ikke. 1 Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, i denne tråden er hovedpoenget hva andre syns om jakken din, derav "kommentarer til bildetråden". Jakken er sikkert praktisk den, men pen var den ikke. Smaken er heldigvis delt Lenke til kommentar
nybb Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Vel, det er derfor man har diskusjonsfora, for at man skal kunne dele forskjellige argumenter, samt suge til seg kritikk. Lenke til kommentar
SML Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Henrikwl: var ikke så dødsfan av antrekket, det stemte ikke i det hele tatt i tillegg til at passformen var dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå