pex Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Har ikke prøvd lammeull. Lurte egentlig bare på om det var noe forskjell på passform o.l. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Depeche: Liker alt, men ville som Henrik C sier vurdert lammeull. Cricket: Selv om begge kjolene var litt for glinsete for min smak, synes jeg fortsatt de var fine Geil: Liker fargen på genseren, og hanskene. Skjorta var så som så. Rankiz: Fine skjorter må anskaffe meg noe lignende selv. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Depeche og Rankiz: Ser ikke helt vitsen med å poste bilder av klær dere har tenkt til å bestille i bildetråden. Det er greit å poste bilder dersom dere har bestilt klærne, men det å poste bilder av klær dere ikke har eller eier i den hensikt å få kommentarer på disse, kan dere ta i en annen tråd. 2 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Coa: Fine! fkm: Fortsatt lekre. cricket: Ingen stor fan av noen av dem... geil: Pent. Raste: Litt vel skrikende farger, og helt feil sesong. Passformen på Winwin-buksene er vel heller ikke i verdensklasse. Lenke til kommentar
SML Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Raste: Chinosene med lilla farge var greie, de andre er helt feil årstid samt for skrikende for min smak. Jonas.: Helt basic antrekk, ingenting å utsette på det. Likte ikke helt bootsa, brogue chelsea boots ble feil i mine øyne. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Cricket: Likte best nr. 2. Hadde nok aldri kjøpt så identiske kjoler selv, men de passer bra til sesongen vi er i nå. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Liker det Jonas! Raste: Liker ikke fargene Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Raste: Hvor kjøpte du dine lilla chinos? Synes lilla kan være kult Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Jonas.: Helt basic antrekk, ingenting å utsette på det. Nå var jo poenget å vise frem tingene, så det var nok ikke noe mer enn et basic antrekk, nei. Takk, Overdox! Lenke til kommentar
nybb Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Likte de lilla, men ikke de blå Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Depeche og Rankiz: Ser ikke poenget med å poste klær dere ikke har kjøpt enda. Ta det i cafeen om dere vil ha råd. Cricket: Jeg likte kjolene til julebruk. Geil: Pent. Raste: Usj.... Jonas: Pent! Lenke til kommentar
Nash Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Ser bra ut Jonas og Geil! edit: Coa: Hvordan går det med tykke sokker oppi skoene? Regner med å bruke tykke selv så er usikker på om jeg skal gå ned en halv størrelse. Endret 28. november 2010 av Nash Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Trudde du skulle reagere på kneppingen til Jonas, fkm. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jeg bruker som regelslike sokker, og de passer godt med skoene. Jeg prøvde å presse nedi foten med et par av sokkene over, samt et par virkelig tjukke ullsokker, som er kombinasjonen jeg foretrekker, men det funket dårlig. Selv når jeg bare hadde tjukke ullsokker, ble det litt i overkant trangt. Når har ikke skinnet utvidet seg enda, så jeg vet ikke helt hvordan det blir etter hvert. Dersom du skal bruke tjukke hjemmestrikkede ullsokker eller lignende, ville jeg vurdert å gå for den størrelsen du vanligvis bruker. 1 Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Trudde du skulle reagere på kneppingen til Jonas, fkm. Noe jeg ikke har fått med meg..? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Åpen skjorte skulle visst være to åpne knapper. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Jaja, regler er til for å brytes. Med enkelte unntak vel og merke. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) Geil: Liker det, men litt usikker på om skjorten passer til resten. Raste: Ikke så fan. Jonas: Pene ting. Endret 28. november 2010 av Xtra Lenke til kommentar
fkm Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Trudde du skulle reagere på kneppingen til Jonas, fkm. Hvorfor skulle jeg gjort det? Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 Kjole nummer to var kjempefin cricket, nummer en var så som så, synes jeg. Synes nummer to satt litt bedre. Hvilken størrelse kjøpte du skjorte i Jonas? Jeg regner med at du kjøpte slim-fit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå