DexterMorgan Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Der ville jeg, personlig, ikke hatt noe som helst, slik som på bildet. Men, såklart, det er jo en smakssak. Personlig er jeg ingen fan av sløyfe EDIT: ufullstendig setning Endret 23. november 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
fkm Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Imo hadde det klart sett bedre ut uten noenting. Og det hadde også sett bedre ut om han fjernet den svette genseren fra skuldrene. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Her hadde nok sløyfe og en annen hatt gjort seg, men generelt liker jeg ikke sløyfe. Selv Chuck Bass klarer ikke alltid å pulle off sløyfe, og jeg synes slips er mer interessant, eller "morsommere". Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fin klokke. Hva heter den? 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Seiko SNXS77. Sitter med samme rundt håndleddet nå, og nesten lik rem. Hvorfor har du valgt spanske ukedager Anewz? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Hvorfor har du valgt spanske ukedager Anewz? Det er stil Uansett så er det en flott klokke. Vurderte en slik selv. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) Jeg syns ikke den klokken er så pen på nato. Mye penere på skinnrem imo. Edit: Sånn, f.eks. Endret 25. november 2010 av fkm Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Anewz: Miércoles = Onsdag, så den er en dag feil. Datoen er riktig. ... Men liker klokken da Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pene sko! Får vel legge ut et bilde av mine nye og, selv om jeg har lagt ut et stock-bilde! Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Digge sko, kan ikke tro at jeg enda ikke har fått mine i posten Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pene sko! Fatter ikke hvorfor de bare har svarte chelsea boots i byen, når de ser bedre ut i brunt. Men det er vell bare en smakssak. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Anewz: Miércoles = Onsdag, så den er en dag feil. Datoen er riktig. ... Men liker klokken da Jeg har også fått feil dag. Skulle bare dobbeltsjekke at det var på spansk det stod før jeg postet innlegget, og stilte den selvfølgelig etter det anewz hadde. Konge. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Pene sko! Fatter ikke hvorfor de bare har svarte chelsea boots i byen, når de ser bedre ut i brunt. Men det er vell bare en smakssak. Har lett etter brune chelsea boots i Oslo, men det var det overraskende lite av. For øvrig veldig glad jeg gikk ned en størrelse, for hadde jeg bestilt det jeg pleier, hadde det blitt for stort. Nå kommer vel skinnet til å utvide seg litt, men det går nok bra. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fine sko, Coa og fkm! Lenke til kommentar
SML Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 (endret) fkm: vet ikke helt hva jeg synes om spennen, skoene er ihvertfall veldig fine. Også perfekt kontrast mellom skoene og buksene Endret 25. november 2010 av SML Lenke til kommentar
Nash Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Fine sko her! Må få skaffet meg noen vinterboots... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 fkm: vet ikke helt hva jeg synes om spennen, skoene er ihvertfall veldig fine. Også perfekt kontrast mellom skoene og buksene Vel, jeg har nok av enkle chelsea boots osv fra før, så spennen var hele grunnen til at jeg kjøpte dem. Skoene hadde forøvrig funket dårlig uten dem, siden det er de som holder skoene lukket. Men det er jo klart at de er litt uvanlige, det skal jeg ikke nekte for! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Anewz: Miércoles = Onsdag, så den er en dag feil. Datoen er riktig. ... Men liker klokken da Jeg vet det, hatt spansk på VGS. Var jeg som stillte den feil, så den gikk ikke over til torsdag inatt Men takk for tilbakemeldinger. Coa & Fkm: Lekre sko. Lenke til kommentar
Pinup Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Coa og fkm: Nydelige sko. Likte faktisk spennen veldig godt, fkm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå