AT1S Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 RM Williams boots? Ser gode ut. Buksen ser dog litt for lang ut, og en størrelse mindre hadde gjort seg. QTF Lenke til kommentar
SML Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Fine boots, hadde vært finere i en dypere brunfarge Likte ikke helt mønsteret på skjorta, men ellers var det greit! knepp opp den nederste knappen på losjakka forresten Buksa var også litt for lang Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 RM Williams, ja. Så fargen ser grei ut? Var litt skeptisk til dem først, men tror jeg begynner å venne meg til dem. Jeg må nok lære meg å gå ned en størrelse i bukser, de aller fleste blir litt for lange... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 RM Williams, ja. Så fargen ser grei ut? Var litt skeptisk til dem først, men tror jeg begynner å venne meg til dem. Jeg må nok lære meg å gå ned en størrelse i bukser, de aller fleste blir litt for lange... Jeg likte fargen på skoene. Du kan ikke velge buksestørrelse ut i fra lengde. Da vil du ende opp med mye rart. Velg etter størrelse i livet, og legg opp buksene hvis de er for lange. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Jeg tror jeg har de samme buksene. Jeg har helt sluttet å bruke de, hovedsakelig fordi de er like store som dine, men også fordi jeg liker best bukser som snevrer inn nederst mot bena. Det føles som jeg går med slengbukser dersom de blir for løse. Skoene var fine. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 RM Williams boots? Ser gode ut. Buksen ser dog litt for lang ut, og en størrelse mindre hadde gjort seg. Enig med bebe. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 FKM: Stilige sko. Haawy: Det meste ser greit ut, men den buksen ser, som en del andre har kommentert, litt for lang ut. Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Xtra: Likte det første bildet, men bruk et belte. Helst brunt. Var ikke så lett å se passformen på det andre bildet, men slipsknuten var iallefall forferdelig Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Haha, værste four-in-hand knuten jeg har sett tror jeg Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det var rett og slett en forferdelig slipsknute. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg henger litt etter, så her kommer det masse kommentarer. bebeluv: Fine sko, men det er det dårligste bildet jeg noen gang har sett. De skinner altfor mye. olelovold: Fint antrekk, dropp solbrillene. Et par slimmere sko hadde gjort seg, kjøp like til bebeluv eller fkm. fkm: Veldig pene sko! Lekr: Kunne kneppet opp nederste knappen, ellers ser det greit ut. Noe kjedelige farger, men det er nå så. Haawy: pene sko, men legg opp buksene dine litt. Jakken ser bra ut. Xtra: Genseren ser noe posete ut ved håndleddet, men likte buksen godt! Fin farge, har en nesten lik selv. Slipsknuten var katastrofal. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Takker for kommentarer, jeg tror jeg må ha et kurs i slipsknyting, da youtube-klipp ikke hjelper meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg har kun lært å knyte slips ved hjelp av Youtube. Jeg kan si at jeg er fornøyd med knutene mine i hvert fall. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg trodde det var obligatorisk for fedre å lære sønner sånt. Lenke til kommentar
geil Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Problemet er vel gjerne at det finnes svært mange fedre som heller ikke kan å knyte en slipsknute. Selv har jeg en far som jobbet i konfeksjon i 40 år, så jeg fikk dem på plass fra barnsben av. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Jeg kan to slipsknuter: enkel og dobbel Windsor. Kan jeg få en elevator pitch på hvorfor jeg trenger å lære meg flere, og eventuelt hvilke(n)? Lenke til kommentar
SML Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Er ikke noe som heter enkel windsor, derimot er det noe som heter halv-windsor. Du MÅ lære deg four-in-hand, den aller letteste og mest brukte knuten. Søk på youtube, dødsenkel å lære seg Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Four-in-hand. Fordi det er den mest anvendelige knuten, enkelt og greit. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Tja, enkel og dobbel er vel det samme som halv og hel – det er bare en faktorforskjell. Bruker dog aldri den enkle, da den er så knotete å få til å ikke se skjeiv ut. Er four-in-hand enklere enn (dobbel) Windsor? Skal kikke på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå